دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 89751
منبع : خبرگزاری فارس

پیشرفت 60 درصدی تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح فردوسی حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: مسیر مستقیم این تقاطع به زودی افتتاح می‌شود و مسیر بازگشایی خواهد شد.
پیشرفت 60 درصدی تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی
پیشرفت 60 درصدی تقاطع غیرهمسطح بلوار فردوسی
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی زاده ظهر امروز در نشست خبری شهردار قم با اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری بالغ بر هزار و 800 میلیارد تومان در حوزه عمرانی است گفت: در این بودجه بحث تکمیل رینگ فردوسی که رینگ میانی شهر است در اولویت اول قرار گرفته است.

وی گفت: این رینگ حدود 30 کیلومتر طول دارد که از کمربندی امام علی آغاز شده و از میانه شهر می‌گذرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح فردوسی حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: مسیر مستقیم این تقاطع به زودی افتتاح می‌شود و مسیر بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز نیز به صورت سه سطحه در دستور کار قرار دارد و زودی آغاز می‌شود، یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در بلوار فردوسی و بلوار یادگار امام نیز آغاز شده است.

حلوایی زاده با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح جعفریه نیز که نقش مهمی در بهسازی ورودی شهر دارد نیز در حال تکمیل است یادآور شد: سوله‌های ورزشی مناطق نیز در دو منطقه افتتاح شده و 6 سوله مناطق دو، سه، چهار، پنج، هفت و هشت نیز در حال اجرا بوده که امید داریم امسال افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه احداث باغ پرندگان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری است گفت: عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و عملیات تجهیز در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه آسفالت معابر گفت: با وجود افزایش قیمت‌ها در حوزه آسفالت نیز برنامه داریم بیش از 250 هزار تن توزیع آسفالت داشته باشیم و تاکنون بیش از 70 هزار تن توزیع صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaeo.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما