سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 89774
منبع : خبرگزاری فارس

62 درصد جمعیت استان قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:در حال حاضر 790 هزار نفر از جمعیت استان معادل 62 درصد جمعیت آن زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
62 درصد جمعیت استان قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
62 درصد جمعیت استان قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
به گزارش قم نیوز علی اصغر دادخواه امروز اظهار کرد: از مجموع 790 نفر افراد زیرپوشش تامین اجتماعی قم 239 هزار و 88 نفر بیمه شده اصلی و 40 هزار و 965 نفر مستمری‌بگیر هستند.

وی بیان کرد: بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی با 4 شعبه اصلی، 2 شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی در استان قم به جامعه هدف خدمت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم اظهار کرد: در حال حاضر 14 هزار و 512 کارگاه فعال و نیمه فعال زیرپوشش تامین اجتماعی استان هستند.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان در پایان هر ماه مربوط به کارفرمایان و روزهای ابتدایی هر ماه مربوط به نام‌نویسی است.

دادخواه با بیان اینکه شعبه یک تامین اجتماعی قم بیشترین میزان مراجعه کننده را دارد ادامه داد: روزانه حداقل 500 نفر به این شعبه مراجعه می کنند.

وی یادآور شد: خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در قالب سه مرکز درمانی سرپایی و یک مرکز بستری(بیمارستان امام رضا علیه السلام ) در قم به صورت رایگان به جامعه هدف خدمات‌دهی می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج شهر جعفریه، کهک، مرکزی، خلجستان و سلفچگان است که شهرها فاقد شعب اصلی تامین اجتماعی هستند اما شعب اقماری در کهک و پردیسان فعال بوده و خدمات به جامعه هدف از طریق این شعب انجام می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceef8v.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما