سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : 89779
منبع : خبرگزاری فارس

استارت سومین لیگ کیک‌بوکسینگ در قم / تجلیل از بانوان طلایی رزمی

قم نيوز : رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از موافقت هیات رئیسه رزمی با برگزاری سومین لیگ انفرادی کیک بوکسینگ در فصل تابستان خبر داد.
استارت سومین لیگ کیک‌بوکسینگ در قم / تجلیل از بانوان طلایی رزمی
استارت سومین لیگ کیک‌بوکسینگ در قم / تجلیل از بانوان طلایی رزمی
به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای هیات رئیسه در دفتر هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم برگزار شد و یکی از مصوبات این بود که در صورت صدور مجوز برگزاری مسابقات توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش، سومین دوره لیگ انفرادی کیک بوکسینگ در رده‌های سنی مختلف بخش آقایان تابستان امسال در قم برگزار شود.

وی به دیگر مصوبات جلسه هیأت رئیسه رزمی قم اشاره و عنوان کرد: دیگر مصوبه این جلسه راجع به برگزاری مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آوری بود که در سال 98 مدال طلا گرفته‌اند، ضمن اینکه تلاش در راستای ایجاد خانه رزمی شهید سردار سلیمانی در سالن ورزشی زیتون نیز به تصویب رسید.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از صدور ابلاغ اعضای شورای فنی این هیأت خبر داد و یاد آور شد: استاد حسین زندی، استاد محمدجواد صادق و استاد مرتضی شیخی با حضور در دفتر هیات ابلاغ عضویت خود در شورای فنی هیأت را دریافت کردند و امیدواریم با هم‌فکری این عزیزان و دیگر اعضای هیأت سال خوبی را تجربه کنیم.

وی از تصمیم هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم برای برگزاری دوره مربیگری تئوری درجه سه یا پیش نیاز خبر داد و در ادامه افزود: هفته گذشته جلسه هماهنگی انجمن رزم‌آوران قم هم برگزار شد و عملکرد سال ۹۸ این انجمن و همچنین تقویم ورزشی سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسوولان کمیته‌های مختلف انجمن نیز مشخص و معرفی شدند.

یزدی با بیان اینکه در این جلسه ابلاغ استاد سعید رحیمی به عنوان رئیس انجمن رزم آوران استان قم نیز به وی اعطلا شد، خاطرنشان کرد: انجمن رزم‌آوران نزدیک به 41 سال قدمت دارد و پیش‌تر زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بوده و از این پس در هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhaeo.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما