سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 89788
منبع : خبرگزاری تسنیم

40 درصد از تصادفات فوتی در قم مربوط به عابران پیاده است

قم نيوز : رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم گفت: ۴۰ درصد از تصادفات فوتی در قم در سه ماه نخست سال جاری مربوط به عابران پیاده است، ازاین‌رو باید فرهنگ‌سازی به سمت‌وسوی استفاده از پل عابر پیاده و خط سفید برود.
۴۰ درصد از تصادفات فوتی در قم مربوط به عابران پیاده است
۴۰ درصد از تصادفات فوتی در قم مربوط به عابران پیاده است
به گزارش قم نیوز سرهنگ غلامرضا صدفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح خط سفید به احترام زندگی در قم اظهار داشت: در حال حاضر در 24 تقاطع و میادین مهم شهر شاهد نصب بنرهای ایست به احترام زندگی با محوریت خط سفید ویژه عابران پیاده هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان قم ضمن تقدیر و تشکر از سازمان ترافیک شهرداری قم، جهت همکاری و اجرای این طرح بیان کرد: امیدواریم بتوانیم ازنظر فرهنگی نیز اقدامات مهم و مؤثری برای رانندگان انجام دهیم و در اجرای این اقدام فرهنگی، شهروندان را ملزم کنیم پشت خط ایست متوقف شوند.

وی عنوان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری سازمان ترافیک شهرداری قم با نصب این بنرها قصد دارد حریم عابران پیاده حفظ شود و سلامت آن‌ها برای عبور از معابر خط‌کشی شده، به حداکثر برسد.

صدفی خاطرنشان کرد:درصورتی‌که نیاز به خط‌کشی‌های جدید و یا ترمیم خط‌کشی‌های قدیمی باشد پلیس راهور همکاری کاملی با شهرداری انجام می‌دهد.

وی گفت: 40 درصد از تصادفات فوتی در قم در سه ماه نخست سال جاری مربوط به عابرین پیاده است، ازاین‌رو باید فرهنگ‌سازی به سمت‌وسوی استفاده از پل عابر پیاده و خط سفید و نقاط خط‌کشی شده برود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoaeo.uqehozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما