چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 89802
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب یکی از مشکلات آبفای قم است

قم نيوز : جان صادق پور گفت:سرقت این دریچه‌ها علاوه بر هزینه‌های مالی که به شرکت آب و فاضلاب وارد می‌کند برای همشهریان نیز خطرات جانی به دنبال دارد.
سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب یکی از مشکلات آبفای قم است
سرقت دریچه‌های آب و فاضلاب یکی از مشکلات آبفای قم است
به گزارش قم نیوز علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در دیدار با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری‌های بسیار خوب نیروی انتظامی با شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این همکاری‌ها پایداری خدمات بی‌وقفه شرکت آب و فاضلاب به مردم استان را به دنبال داشته است.

جان صادق پور با اشاره به وجود بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری و روستایی و حدود ۲۰۰ چاه و بیش از ۴۵ هزار دریچه و منهول در استان بیان کرد : در سایه تعامل با نیروی انتظامی استان، حفاظت فیزیکی از این تأسیسات با حساسیت بیشتری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم سرقت‌های دریچه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر را یکی از مشکلات آبفا عنوان کرد و یادآور شد: سرقت این دریچه‌ها علاوه بر هزینه‌های مالی که به شرکت آب و فاضلاب وارد می‌کند برای همشهریان نیز خطرات جانی به دنبال دارد.

جان صادق پور با بیان اینکه در سال‌های ۹۶ و ۹۷ بیش از هزار دریچه آب و فاضلاب در شهر به سرقت رفته است، تصریح کرد: در این زمینه جلساتی با نیروی انتظامی برگزار و نسبت به تشدید مباحث حفاظتی اقدام کردیم به گونه‌ای که سرقت دریچه‌ها از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به حدود ۱۰۸ دریچه رسیده است.

او  در پایان سخنان خود از همکاری نیروی انتظامی در رفع تصرفات حریم خط لوله آبرسانی از چاه‌های علی‌آباد به قم قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار که مدیر دفتر حراست، مدیر دفتر حقوقی و قرارداد‌ها آبفای استان و مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم حضور داشتند، وظیفه اصلی پلیس را گسترش امنیت عمومی دانست و بر لزوم مشارکت همه مردم و دستگاه‌ها در برقراری امنیت تأکید کرد.

سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه برخی از دستگاه در بحث پیشگیری از سرقت و حفظ اموال می‌توانند کمک کنند،یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب نیز می‌تواند اقدامات لازم را در بحث پیشگیری انجام دهد ضمن اینکه نیروی انتظامی هرکجا لازم باشد اقدام مقتضی را برای جلوگیری از سرقت‌ها و امنیت تأسیسات خواهد داشت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgx797.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما