چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 89803
منبع : خبرگزاری فارس

خانه بسکتبال قم بازسازی شد

قم نيوز : رئیس هیأت بسکتبال استان قم از بازسازی و تعمیرات سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برای خدمات‌رسانی مطلوب به علاقمندان بسکتبال خبر داد.
خانه بسکتبال قم بازسازی شد
خانه بسکتبال قم بازسازی شد
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی ‌اظهار کرد: سالن شهید محمود رضائیان از سال‌های دور به نام خانه بسکتبال قم میزبان و پذیرای برنامه‌های متنوع آموزشی، همگانی، قهرمانی و فرهنگی رشته بسکتبال بوده و هیأت بسکتبال در این سالن پذیرای علاقمندان به این رشته است.

وی ادامه داد: خانه بسکتبال به واسطه اینکه یکی از مکان‌های قدیمی و با سابقه ورزشی در قم محسوب می‌شود بر اثر گذر زمان بخش‌هایی از آن دچار فرسودگی شده بود که در دوره تعطیلی اماکن به دلیل شیوع ویروس کرونا از فرصت استفاده کردیم و با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان تعمیرات سالن انجام شد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم با اشاره به مجمع انتخابات این هیأت ورزشی که منجر به تمدید دوره ریاست وی تا سال 1403 شد، عنوان کرد: با قدردانی از اعتماد اعضای مجمع تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در کنار این عزیزان و همکارانم در بخش‌های مختلف هیات، به پیشرفت بسکتبال قم ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در چهار سال گذشته کارها و اقداماتی توسط هیأت بسکتبال انجام شده بود که برای تکمیل و به سرانجام رسیدن آن نیاز به زمان داشتیم، حضور در راس یک مجموعه به واسطه اینکه مسوولیت‌های سنگینی را متوجه شما می‌کنم بسیار سخت و حساس است اما رای اعتماد اعضای مجمع انرژی مضاعفی برای خدمت به بسکتبال قم به ما داده است.

سخایی افزود: بعد از تعمیرات خانه بسکتبال، فعالیت‌های ما از هفتم تیر ماه به حالت عادی در آمده و برنامه‌های متنوع هیأت آغاز شده است، با توجه به آغاز شروع فصل تابستان کلاس‌های آموزشی و استعدادیابی داریم و منتظر اعلام برنامه رقابت‌های قهرمانی کشور توسط فدراسیون هستیم که برای اعزام‌ها نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان راجع به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و حضور تیم شیمیدر قم در این مسابقات گفت: زمان‌بندی دقیقی از سوی فدراسیون برای شروع دوره جدید مسابقات لیگ برتر اعلام نشده و شیمیدر هم منتظر اعلام زمان بازی‌ها و وضعیت ویروس کرونا است که ان‌شاءالله در دوره جدید لیگ برتر نیز نماینده پرقدرتی برای بسکتبال قم باشد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdchx6n6.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما