چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 89818
منبع : خبرگزاری فارس

روند بستری بیماران کرونایی در قم صعودی شد

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با هشدار نسبت به شیوع مجدد بیماری کرونا گفت: روند بستری بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی قم صعودی شده و آمار بستری شدگان امروز به 165 نفر رسید.
روند بستری بیماران کرونایی در قم صعودی شد
روند بستری بیماران کرونایی در قم صعودی شد
به گزارش قم نيوز محمدرضا قدیر امروز با اشاره به آخرین وضعیت بستری مبتلایان به کووید۱۹ در قم اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به یازدهم تیرماه 44 نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۴ مورد در مراکز درمانی بستری شده‌اند خاطرنشان کرد: ۱۶ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، نیز ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۶۵ نفر بستری مشکوک به کرونا در قم بوده که حال ۴۰ نفر آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه بیمارستان فرقانی و شهید بهشتی در حالت آماده باش هستند، افزود: نظارت های بهداشتی باید بیشتر شود و در مورد تالارها هم باید فاصله گذاری انجام شود.

قدیر با بیان اینکه تمامی کادر بهداشت و درمان قم در آماده باش کامل هستند یادآور شد: نگران حضور مسافران در قم هستیم و از مردم درخواست می‌کنیم به قم سفر نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjj0j.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما