چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 89819
منبع : خبرگزاری تسنیم

سرانه فضای سبز شهر قم به 20 متر مربع افزایش یافت

قم نيوز : شهردار‌ قم از افزایش سرانه فضای سبز شهرقم به ۲۰ مترمربع خبر داد و گفت: انعقاد قراردادی به مبلغ ۶۳۰۰ میلیارد ریال نمونه‌ای از اعتماد متقابل شهرداری قم با سرمایه‌گذاران است.
سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۰ متر مربع افزایش یافت
سرانه فضای سبز شهر قم به ۲۰ متر مربع افزایش یافت
به گزارش قم نيوز سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در آیین امضا قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر توسعه اظهار داشت: با حضور بخش خصوصی و غیردولتی زمینه خدمت، آسایش و ارائه امکانات رفاهی به شهروندان امکان‌پذیر می‌شود.

وی حضور سالانه 20 میلیون زائر در شهر قم را فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران دانست و افزود: باوجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و آیات عظام و همچنین حضور 20 میلیون زائر و قرار گرفتن در محور مواصلاتی 17 استان شهر قم نیازمند توجه و رسیدگی فراتر از شهرهای دیگر است.

شهردار قم با ابراز خرسندی از اجرای سالانه 2 هزار میلیارد تومان توسعه عمرانی در شهر قم تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری توسعه سالانه 300 هکتار فضای سبز در شهر قم بوده که امروز با سرانه 20 مترمربع برای هر نفر، فضای سبز شهر قم با کلان‌شهرهای کشور برابری می‌کند.

وی فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب در بخش رفاه شهروندی و حمل‌ونقل عمومی را قابل‌توجه عنوان و بیان کرد: امروز بسته‌های حمایتی که برای سرمایه‌گذاران در شهر قم تعریف‌شده اعتماد متقابل بین سرمایه‌گذاران و شهرداری را افزایش داده و عامل انعقاد قرارهای قابل‌توجه ای شده است.

سقاییان نژاد  انعقاد قرارداد 6300 میلیارد ریالی را یکی از نمونه‌های اعتماد متقابل شهرداری قم با سرمایه‌گذاران خواند و ادامه داد: امیدواریم با اعتماد متقابلی که بین شهرداری و سرمایه‌گذاران ازنظر سرعت و کیفیت پروژه‌ها ایجادشده بتوانیم بستر مناسب‌تری را برای حضور سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم.

وی در پایان با تأکید بر خدمت به حرم اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به حرم اهل‌بیت(ع) نیست امروز در شهر قم همه شرایط فراهم بوده و از خدا توفیق می‌خواهیم از این شرایط به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceov8v.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما