چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 89824
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی ‌مشکلات کشور را بهانه‌ای برای دست دوستی و مذاکره به سوی دشمن قرار داده‌اند

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: برخی افراد مشکلات کشور را بهانه ای قرار می دهند تا دست دوستی و مذاکره به سوی دشمن دراز شود.
برخی ‌مشکلات کشور را بهانه‌ای برای دست دوستی و مذاکره به سوی دشمن قرار داده‌اند
برخی ‌مشکلات کشور را بهانه‌ای برای دست دوستی و مذاکره به سوی دشمن قرار داده‌اند
به گزارش قم نیوز مهدی کبیری پور در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از ما دارای وظیفه و رسالتی هستیم که باید نسبت به آن تعهد داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه رسانه های انقلابی در این جلسه حضور دارند باید این موضوع مورد تاکید باشد که برای رسیدن اهداف انقلاب و تمدنی که چشم انداز انقلاب در آن قرار دارد اهتمام داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم بیان کرد: نقش اصلی و بی بدیل رسانه ها در این زمینه این است که از مبانی انقلاب که توسط معاندین و دشمنان انقلاب مورد هجمه قرار می گیرد دفاع کنند.

کبیری پور عنوان کرد: برخی افراد مشکلات کشور را بهانه ای قرار می دهند تا دست دوستی و مذاکره به سوی دشمن دراز شود، مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی در خصوص پرداختن به مبانی خود یکی از کم کارترین انقلاب ها است ودر این زمینه نیازمند اهتمام بیشتری هستیم.

وی افزود: رسانه ها وظیفه دارند مبانی انقلاب را به زبان رسانه به نسل جوان بشناسند و ظرفیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کرده و ثمره این موضوع وفاق ملی و تمدن اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند انگیزه است و این انگیزه را رسانه ها با بیان هنرمندانه به تصویر بکشند، تمدنی که مقام معظم رهبری در گام دوم به آن اشاره کردند نیازمند تصویر سازی است.

کبیری پور بیان کرد: نسل جوان باید با تصویر سازی مناسب در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی قرار بگیرد که این موضوع وظیفه رسانه ها است، شهر مقدس قم و رسانه های استان در این زمینه رسالت بشتری برعهده دارند.

ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم نیز در این مراسم بیان کرد: برخی رسانه ها به دلیل گرفتاری های مختلف دچار روزمرگری شده اند، قصه جریان سازی به حل مسائل موجود کشور کرده و می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور نیز بشود.

وی افزود: در حوزه رسانه نکته ای که خیلی مهم به نظر می رسد، جریان سازی است و شاید مهمترین حوزه در بین اصحاب رسانه به جهت حرفه ای همین بحث جریان سازی در موضوعات مختلف است، برگزاری این جشنواره ها گامی مؤثر در حوزه اهدافی است که تعیین شده است.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه این جشنواره ها با برنامه ریزی هر روز بهتر از گذشته می شوند، خاطرنشان کرد: امروز اصحاب رسانه در مقابل خود کارهای بزرگی می بینند و این قشر عظیم فعالیت زیادی را باید بر دوش بکشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayana.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما