پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 89836
منبع : خبرگزاری فارس

قمی‌ها در سوپر لیگ کاراته ایران روی سکو رفتند

قم نيوز : اعلام پایان رسمی رقابت‌های فصل 99 - 1398 لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور با ثبت یک عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی برای قمی‌ها همراه بود.
قمی‌ها در سوپر لیگ کاراته ایران روی سکو رفتند
قمی‌ها در سوپر لیگ کاراته ایران روی سکو رفتند
به گزارش قم نیوز اگر چه استان قم در مسابقات لیگ‌های برتر کاراته مردان و بانوان باشگاه‌های کشور در فصل اخیر هیچ نماینده‌ای نداشت اما هم کاراته‌کاهای قم و هم مربیان شاخص کاراته قم مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند و نقش تعیین کننده‌ای در کسب رتبه‌های برتر این لیگ برای تیم‌های خود ایفا کردند.

این در شرایطی است که کاراته ایران هیچ‌گاه از تاثیرگذاری چهره‌های مطرح کاراته قم بی‌نصیب نبوده و از سال گذشته ابوالقاسم پایدار مربی مطرح کاراته قم مسوولیت ریاست سازمان لیگ فدراسیون کاراته را بر عهده دارد، کسی که با آمدن خود در راس این مسوولیت، تحول شگرفی در توسعه و تحول لیگ‌های کاراته ایجاد کرد.

با اعلام پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته پرونده رقابت‌های نیمه تمام لیگ‌های فصل اخیر کاراته کشور به واسطه استمرار شیوع کرونا و با هدف حفظ سلامتی ورزشکاران و تمامی دست‌اندر کاران برگزاری این رقابت‌ها بسته شد و یک عنوان نایب قهرمانی توسط تیم پاس ناجا و یک مقام سومی توسط تیم بانوان آرتانا در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با حضور مربیان قمی به کاراته قم رسید.

در واقع با اعلام سازمان لیگ کاراته ایران، مسابقات لیگ‌های سال 98 به واسطه وضعیت حاکم بر جامعه و اهمیت حفظ سلامت مربیان و کاراته‌کاها ادامه نیافت و با اعلام تیم‌های برتر این مسابقات، در سوپر لیگ کاراته مردان تیم  پاس ناجا به سرمربیگری علیرضا کتیرایی ملی‌پوش اسبق و چهره سرشناس کاراته قم و مربیگری محمود پایدار به مقام نایب قهرمانی رسید.

در شرایطی که قم در فصل 98 – 1397 مسابقات سوپر لیگ کاراته زنان ایران با حضور تیم مرداس قم مقام قهرمانی سوپر لیگ را تجربه کرده بود اما در لیگ اخیر جای این تیم خالی بود و تیم آرتانا با مربیگری زهرا سلطانی مربی کاراته قم مقام سوم مسابقات سوپر لیگ بانوان کشور را به دست آورد.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های کنترلی سوپر لیگ مردان ایران تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پاس ناجا، رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند و در سوپر لیگ کنترلی بانوان نیز تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری سمنان، پیام ارتباطات و آرتانا همین عناوین را کسب کردند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcd9j0j.yt0ns6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما