پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : 89857
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
استاد حوزه علمیه:

فعالیت های جهادی طلاب سبب شد دشمن در اهداف شوم خود ناکام شود

قم نيوز : دشمن تلاش می‌کند اقتصاد و اعتقاد را مورد هجمه قرار دهد ولی طلاب با فعالیت‌های جهادی سبب شدند دشمن در اهداف شوم خود ناکام بماند.
فعالیت های جهادی طلاب سبب شد دشمن در اهداف شوم خود ناکام شود
فعالیت های جهادی طلاب سبب شد دشمن در اهداف شوم خود ناکام شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در نشست گروه‌های مردمی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد،  گفت:جهاد از پایه‌های ایمان است و طبق آیه قرآن کریم ایمان مساوی با جهاد، هجرت و نصرت است و اگر این موضوعات با یکدیگر محقق شد می‌توان فرد را مؤمن خطاب کرد که این موضوعات شرط تحقق ایمان است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤمنی با اشاره به ارزش و جایگاه جهاد در دین اسلام عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند اقتصاد و اعتقاد را مورد هجمه قرار دهد ولی طلاب با فعالیت‌های جهادی سبب شدند دشمن در اهداف شوم خود ناکام بماند.

‌وی با تأکید بر اینکه فرهنگ ناب حسینی را باید در فعالیت‌های جهادی حاکم کرد، خاطرنشان کرد: "روحیه حسینی" در گروه‌های جهادی باید تقویت شود و اگر قرار است اقدامی شود باید با توجه به این دو مطلب باشد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مؤمنی عنوان کرد: امیرالمؤمنین(ع) فرمودند ایمان چهار رکن دارد که شامل صبر، یقین، عدل و جهاد می‌شود، صبر قوت ایمانی و استقامت است و گاهی صبر در مصیبت و گاهی در معصیت است و بدون تحقق صبر انسان نمی‌تواند به درجات بالای ایمان دست پیدا کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgu797.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما