جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 89865
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام انصاریان:

کاستی پرونده‌های قیامت در سایه کرامت حضرت معصومه(س) جبران خواهد شد

قم نيوز : یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: کاستی‌های پرونده اعمال در روز قیامت در سایه زیارت و معرفت نسبت به بانوی کرامت جبران خواهد شد چراکه بهشت در انتظار زائران حضرت است و راه بهشت با عنایت ایشان هموار خواهد شد.
کاستی پرونده‌های قیامت در سایه کرامت حضرت معصومه(س) جبران خواهد شد
کاستی پرونده‌های قیامت در سایه کرامت حضرت معصومه(س) جبران خواهد شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان شب گذشته، طی سخنانی که از صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: وجود الهی حضرت معصومه سلام‌الله علیها از سه خورشید عرشی و ملکوتی امامت کسب فیوضات نموده است و به مقامات و درجات بسیار والا رسیده که گوشه‌ای از این درجات در متن زیارت نشان داده شده است.

وی افزود: از برکات حضور حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قم، تاسیس حوزه علمیه و مهاجرت علمای بزرگ و طلاب به این شهر و تبدیل شدن به مراجع تقلید و نویسندگان چیره دست و مبلغین دینی و وعاظ توانمند و انتشار معارف ناب اسلامی به اقصی نقاط جهان است.

استاد انصاریان خاطرنشان کرد: اگر فردی منزلت این بانو را درک کند نه از عبادتش کم می‌کند و نه به معصیت خودش اضافه می‌کند و در عبادت به سمت رشد حرکت می‌کند و در معصیت اجتناب حاصل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: شعاع وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها، ناظر بر اعمال انسان است و انسان خجالت می‌کشد در شهر ایشان گرانفروشی کند و رشوه و ربا بگیرد و به دنبال معصیت برود و در ادارات، ارباب رجوع را معطل و اذیت نماید.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: حضرات معصومین اشراف کامل بر تمامی اعمال انسان دارند و اگر انسان به این مرحله از درک برسد هیچگاه به دنبال احتکار نمی رود و فشار مضاعف اقتصادی به جامعه و مردم وارد نمی سازد.

وی یادآور شد: امثال مرحوم آیت الله بروجردی که در جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها سکنی گزیدند و از نظر درجات علمی و معنوی به مقامات بالا رسیدند در سایه برکات و فیوضات این بانوی بزرگوار بودند.

استاد انصاریان افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها، اتصال فکری، روحی، اخلاقی و عملی با اولیاء الهی داشته و کسب ارزش و کمالات می نمودند.

وی در ادامه گفت: کاستی های پرونده اعمال در روز قیامت در سایه زیارت و معرفت نسب به این بانوی کرامت جبران خواهد شد و بهشت در انتظار زائران حضرت خواهد بود و راه بهشت با عنایت ایشان هموار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: نور اولیاء الهی به صورت کامل در حضرت معصومه سلام الله علیها تجلی نمود و باعث کمالات معنوی حضرت شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftcdc.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما