جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 89876
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا(ع)

قم نيوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام خبر داد.
اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا(ع)
اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با میلاد امام رضا(ع)
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام و برپایی جشن‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: با هدف گرامیداشت ولادت با سعادت ایشان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در شب میلاد آن حضرت نقاط مختلف شهر قم شاهد نورافشانی آسمان خواهد بود.

وی بیان داشت: با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان‌های زیباسازی، میادین، پارک‌ها و فضای سبز و مدیریت پسماند و همچنین اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تلاش شده است تا از طریق پخش مولودی و سرودهای مذهبی از طریق برج‌های اذان و ناوگان خودرویی در سطح شهر، به موضوع نشاط اجتماعی و گرامیداشت این عید بزرگ پرداخته شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم همچنین به برگزاری همایش دوچرخه سواران در رکاب ولایت در روز جمعه ساعت ۷ صبح اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت دهه کرامت و روز میلاد امام رضا علیه السلام علاقمندان می‌توانند به این همایش بپیوندند و مسیرهای میدان نبوت-مصلی-امام زاده سید معصوم را با دوچرخه طی نمایند.

مقیمی ادامه داد: در دهه کرامت نمایشگاه عکسی به همت انجمن عکس بسیج استان قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و اداره کل ارشاد اسلامی قم در نگارگذر شهروند صفائیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-6n6.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما