شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 89886
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم اعلام کرد؛

۲۴۰۰ فرصت شغلی جدید در قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: برای اجرای ۲۷ طرح کشاورزی، صنعتی و گردشگری در این استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اجرایی میان سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری قم به امضا رسید که با اجرای این این طرح ها بیش از ۲ هزار و ۳۷۷ فرصت شغلی ایجاد می شود.
۲۴۰۰ فرصت شغلی جدید در قم ایجاد می‌شود
۲۴۰۰ فرصت شغلی جدید در قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در دیدار ویدئو کنفرانسی با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: با توافق نامه فوق ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال نیز به ارزش تولیدات استان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ویژه جهش تولید و حمایت از اقشار آسیب پذیر از حمایت های دولت تدبیر و امید در این راستا قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه شاهد جهش تولید در سال ۹۹ و رفع بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیر باشیم.

سرمست ضمن تبریک دهه فرخنده کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان استان را گامی تاثیرگذار برای حمایت از اقشار آسیب دانست و خاطر نشان کرد: باید سیاست ها و برنامه های فراگیر تری در حوزه حمایتی تدوین و اجرایی نمود.

سرمست همچنین با قدردانی از اهتمام دولت در حوزه محرومان گفت: یکهزار واحد مسکونی کمتر از یک سال در حاشیه و مناطق محروم قم ساخته و تحویل محرومان خواهد شد.

در سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به قم یک تفاهم نامه دو جانبه میان برنامه و بودجه کشور و استانداری قم و همچنین یک تفاهم سه جانبه سه جانبه میان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استانداری قم مبادله شد./

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciqvav.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما