دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 89928
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
آیت‌الله نوری همدانی؛

وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران‌کننده است

قم نيوز : آیت الله نوری همدانی گفت:وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به‌ویژه طلاب نگران‌کننده است، ما در حد توان کمک می‌کنیم، ولی باید مشکل به‌صورت اساسی حل شود.
وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران‌کننده است
وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نگران‌کننده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، گفت: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم به‌ویژه طلاب نگران‌کننده است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات کشور افزود: ما در حد توان کمک می‌کنیم، ولی باید مشکل به‌صورت اساسی حل شود.

مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پرتلاش دانست و برای او در مدیریت حوزه‌های علمیه آرزوی موفقیت کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تقدیر از خدمات جهادی طلاب تصریح کرد: تلاش طلاب در حوادث غیرمترقبه خصوصاً سیل سال گذشته و بیماری کرونا خوب بود که شایسته تقدیر است.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: باید توجه و نظارت بیشتر علمی در حوزه‌های شهرستان‌ها موردتوجه باشد، عمق‌بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستان‌ها نیز باید مورد تأکید باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی یادآورشد: پیشرفت حوزه در سال‌های بعد انقلاب به‌ویژه سال‌های اخیر بسیار خوب است و با همه این پیشرفت‌ها با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش‌ها را مضاعف کنیم و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه روز گذشته نیز با آیت‌الله مکارم‌شیرازی مرجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد و به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط حوزه‌های علمیه پرداخت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfc1dc.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما