دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : 89939
منبع : خبرگزاری تسنیم

هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت

قم نيوز : معاون حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی وزش باد شدید و پدیده گردوغبار، شهر در وضعیت هشدار زرد قرار دارد.
هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت
هشدار به قمی‌ها؛ هوا در وضعیت ناسالم قرار گرفت
به گزرش قم نیوز اسماعیل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی وزش باد شدید و پدیده گردوغبار، شهر  در وضعیت هشدار زرد قرار دارد.

وی از افزایش ذرات معلق کمتر از ده میکرون در قم خبر داد و گفت: وزش باد شدید در قم از روز گذشته با سرعت 40 تا 60 کیلومتر آغازشده و  این وضعیت تا اواخر امروز ادامه دارد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قمبا اشاره به افزایش میزان ذرات معلق کمتر از ده و کمتر از 2.5 میکرون در هوای شهر قم ابراز کرد: هوای شهر در وضعیت ناسالم قرار دارد.

احمدزاده به روانه شدن ریز گردها به سمت شهر قم طی سالیان اخیر اشاره و عنوان کرد: متأسفانه با وزش باد شرقی در فصل تابستان، کانون‌های گردوغبار در حسین‌آباد میش مست و دشت مسیله ریز گردها را به سمت شهر آورده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم در پایان تأکید کرد: افراد مبتلابه بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از انجام فعالیت‌های سنگین و طولانی بیرون از منزل خودداری کرده و حتی‌الامکان این فعالیت‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwwn6.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما