سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 89969
منبع : خبرگزاری مهر
در کارگروه تنظیم بازار تصویب شد؛

خروج مرغ از قم ممنوع است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه قیمت مصوب فروش مرغ گرم در استان ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است، گفت: به منظور تثبیت قیمت، ممنوعیت خروج مرغ از قم اعمال می‌شود.
خروج مرغ از قم ممنوع است
خروج مرغ از قم ممنوع است
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری‌صبح امروز در جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات، با تاکید بر اینکه قیمت مصوب فروش مرغ گرم ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان است، گفت: به منظور تثبیت قیمت مرغ، ممنوعیت خروج مرغ از قم اعمال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه خارج کردن مرغ از مرغداری‌ها تنها به منظور ارسال به کشتارگاه، امکان پذیر است گفت: خروج مرغ از شهر قم و ارسال به شهرهای دیگر ممنوع است.

وی در ادامه این جلسه درباره تثبیت قیمت مرغ بر مشخص کردن میزان درصد قطعه بندی مرغ و قیمت فروش آن تاکید کرد و گفت: برای تثبیت قیمت مرغ کامل، تنها بخشی از تولیدات می‌تواند قطعه بندی شود که برای جبران کمبود و تعدیل قیمت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام موظف است نسبت به توزیع مرغ منجمد اقدام و جهاد کشاورزی نیز دو کشتارگاه دیگر مرغ را به مدار تولید وارد کند.

غضنفری با اشاره به الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی درباره توزیع ماسک در استان گفت: با موافقت سرپرست وزارت صمت، مجوز موقت واحدهای تولید ماسک به مدت محدودی تمدید شده است تا آن‌ها بتوانند مجوز بهداشت خود را دریافت و مجوز دائم خود را بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت توزیع مستمر ماسک بین صنعت و اصناف استان گفت: مسئولیت تعیین سهم و توزیع آن در شهر به عهده فرمانداری است و سازمان صمت هم باید مواد اولیه را برای واحدهای تولیدی تأمین کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaoona.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما