شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 90032
منبع : خبرگزاری ايرنا
رییس سازمان صنعت قم:

هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در قم پرداخت شد

قم نيوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم بیان کرد: از زمان ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۸ تا کنون درمجموع به سه بخش صنعت،‌ کشاورزی و گردشگری استان از محل اعتبارات رونق تولید، انتقالی سال ۹۷ و پرداخت مستقیم، مبلغ هفت هزار و ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در قم پرداخت شد
هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در قم پرداخت شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ضمن اشاره به استمرار فرآیند پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم،‌ بیان کرد: در این مدت درخواست ۱۱۲ واحد صنعتی استان برای استفاده از تسهیلات رونق تولید به مبلغ پنج‌هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شد که تاکنون سه هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بدون پرداخت مستقیم در این رابطه پرداخت‌شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سه ماه نخست سال جاری،‌ ادامه داد:‌ دراین مدت ۱۲ جلسه اصلی و ۱۴ کمیته فرعی با حضور اعضای ستاد برگزار و در خصوص ارائه تسهیلات و حمایت از ۲۹ واحد تولیدی استان در بخش صنعت و کشاورزی،‌ تصمیم‌گیری شد.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت:‌ طی سه ماه نخست سال جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان،‌ ۷۸ مصوبه داشت که تاکنون ۲۸ مصوبه آن به‌طور کامل اجرایی شده و بقیه مصوبات در دست اقدام است.

وی همچنین با بیان این‌که جلسات کارگروه ستاد تسهیل درقم یک هفته در میان به‌صورت میدانی در محل استقرار واحدهای تولیدی برگزار می‌شود،‌ افزود: در این مدت اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از ۱۴ واحد تولیدی مستقر در قم بازدید و تصمیم‌های لازم را برای حمایت از تولیدکنندگان در محل اتخاذ کردند.

بر اساس آخرین آمار حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان قم بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲هزار و ۲۳۱ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۸۰۴ تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ همچنین قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdxz0n.yt0zs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما