شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 90035
منبع : خبرگزاری تسنیم

۳۲۰۰ خادم‌یار رضوی در استان قم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : نماینده آستان قدس رضوی در قم با اشاره به فعالیت ۳۲۰۰ خادم یار زیر نظر آستان قدس رضوی در استان گفت: این خادمان در ۱۴۰ مصداق خدمت و ۲۵ عرصه مشغول فعالیت هستند.
۳۲۰۰ خادم‌یار رضوی در استان قم فعالیت می‌کنند
۳۲۰۰ خادم‌یار رضوی در استان قم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز سید باقر تکیه‌ای اظهار داشت: خدمات گسترده‌ای برای مقابله با کرونا در کشور صورت گرفته است، بی‌شک همه این زحمت در جلب توجه و عنایت اهل بیت(ع) مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات آستان قدس رضوی در استان  برای مقابله با کرونا افزود: در ادامه محرومیت‌زدایی در استان، ماه مبارک رمضان 5 هزار بسته معیشتی میان خانواده محرومین استان توزیع شد.

نماینده آستان قدس رضوی در قمبیان کرد: چند نوبت بسته ارزاق توزیع شد که در کنار آن موضوع تسویه حساب دفتر در برخی از محله‌های محروم در حاشیه‌شهر انجام شد و حساب‌های مالی افرادی که ناتوان بودند با فروشنده موادغذایی محل تسویه شد.

14 هزار مُهر نان توسط آستان قدس رضوی میان محرومین قمی توزیع شد

تکیه‌ای گفت: یکی از اقداماتی که در دهه کرامت انجام شد  14 هزار مُهر نان برای افرادی که نیاز دارند توزیع شد و پرداخت کمک هزینه افرادی که اجاره بهای منزل‌شان به خاطر بیکاری تاخیر داشت نیز مدنظر است که در زمینه محرومیت‌زدایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه 28 کانون محله ای در استان مشغول فعالیت هستند که 2 کانون محله‌ای جدید در دهه کرامت افتتاح شد، ادامه داد: گلزار شهدای بهشت معصومه(س)  و بیت نور حضرت معصومه(س) به عنوان کانون خادم یاری رضوی انتخاب شدند.

نماینده آستان قدس رضوی در قم تصریح کرد:امیدواریم تعداد کانون‌های خادم رضوی و خدمات آن افزوده شود، شعار رسمی ما خدمت کریمانه و همدلی است و در این زمینه به خدمات و فعالیت های خود ادامه می دهیم.

تکیه‌ای با اشاره به فعالیت 3200 خادم‌یار زیرنظر آستان قدس رضوی در استان خاطرنشان کرد: این خادمان در 140 مصداق خدمت و 25 عرصه مشغول فعالیت هستند که بر اساس هر موضوع کانون خادم یاری تعلیم و تربیت داریم که هر خادم یار باید یک مصداق را انتخاب کرده و بر اساس آن فعالیت کند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgnz9y.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما