دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 90083
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان استان قم سوم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.
انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود
انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی اظهار کرد: انتخابات سه دوره قبلی این تشکل با شرکت مداحان و شاعران آئینی برگزار می‌شد ولی در دوره چهارم این ۲ گروه از هم تفکیک شده و انتخابات هیأت مدیره آن‌ها به‌صورت مجزا برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات مداحان آئینی روز سوم مرداد ماه سال‌جاری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و ادارات تابعه برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مداحان از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و بخش‌های تابعه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تاکید کرد: کاندیداهای این انتخابات باید علاوه بر دهه محرم، در بیشتر مناسبت‌های مذهبی برنامه مداحی اجرا کرده باشند.

وی افزود: برای برگزاری این انتخابات کمیته‌های اجرایی، نظارت، اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی تشکیل شده و امیدواریم شاهد حضور پرشور مداحان آئینی در انتخابات باشیم تا گامی در راستای فرهنگ‌سازی و تعمیق معارف دینی در جامعه برداشته شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtyeh.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما