دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 90094
منبع : خبرگزاری فارس

آمادگی شهرداری قم برای مذاکره با مدعیان بوستان فدک

قم نيوز : معاون شهردار قم با ابراز تشکر از تمام نهادهای استان از جمله دستگاه‌های قضائی و انتظامی برای پیگیری موضوع و عدم تخریب بوستان فدک گفت: قبلا هم اعلام کرده ایم آمادگی کامل داریم تا با مدعیان پرونده بوستان فدک بر اساس قانون توافق کنیم.
آمادگی شهرداری قم برای مذاکره با مدعیان بوستان فدک/قلع و قمع تجهیزات بوستان فدک موجب نابودی درختان می‌شود
آمادگی شهرداری قم برای مذاکره با مدعیان بوستان فدک/قلع و قمع تجهیزات بوستان فدک موجب نابودی درختان می‌شود
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با توجه به حواشی ایجادشده در مورد حکم صادره برای بوستان فدک، اجرای رای قلع و قمع در عرصه حدود ۱۷ هزار متری از بوستان فدک را عامل ویرانی این بوستان بزرگ دانست و افزود: تخریب ابنیه و تجهیزات، از بین رفتن باغچه‌ها، سیستم‌های آبیاری و سایر امکانات و مستحدثات، علاوه بر خسارت جبران‌ناپذیر به بیت‌المال، به‌تدریج باعث از بین رفتن فضای سبز و درختان بوستان خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تاکید کرد: پس از واگذاری‌های انجام شده از سوی اداره کل شهرسازی استان و همچنین خریداری بخشی از عرصه بوستان از پلاکهای ثبتی آن محدوده، عملیات اجرایی بوستان از همان سال‌ها به صورت قانونی آغاز شده است.

سامع از آمادگی شهرداری قم برای مذاکره و انجام توافق با طرف پرونده باغ فدک بر اساس مستندات صحیح و مقررات جاری کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از مستندات ارائه شده توسط مدعیان مخدوش بوده و بنابر این اعتراض شهرداری به این مستندات توسط دستگاه محترم قضایی برای اعاده دادرسی مورد قبول واقع شده است.

وی با ابراز نگرانی از تخریب بوستان یادآور شد: این بوستان در موقعیت جغرافیایی خاصی واقع‌شده و از‌نظر اکولوژیک نیز برای شهر اهمیت دارد.

معاون شهردار قم افزود: هزینه‌های که شهرداری در این مدت در بوستان فدک انجام داده از محل عوارض پرداخت‌شده شهروندان و همچین از بودجه سفر مقام معظم رهبری بوده و امروز حفظ بوستان حق عموم شهروندان و وظیفه شهرداری است که ان شاالله با کمک سایر دستگاه‌های استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbagb9.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما