?>?> برگزاری نخستین رقابت دوچرخه‌سواری سال 99 در قم | قم نیوز
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 90130
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری نخستین رقابت دوچرخه‌سواری سال 99 در قم

قم نيوز : رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قم از برگزاری نخستین دوره مسابقات این رشته در سبک پمپ ترک برای دو ماده کراس کانتری و بی‌ام‌ایکس خبر داد.
برگزاری نخستین رقابت دوچرخه‌سواری سال 99 در قم
برگزاری نخستین رقابت دوچرخه‌سواری سال 99 در قم
به گزارش قم نیوز مصطفی امینی امروز اظهار کرد: این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و هر ورزشکار به شکل انفرادی یک دور کامل مسیر پمپ ترک را طی کرد، ضمنا رکورد گیری برای هر ورزشکار دو بار انجام گرفت و بهترین زمان این دو مرحله، به عنوان رکورد هر رکاب‌زن محسوب شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی کمیته دانش‌آموزی هیات دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: در این نشست با حضور محسن رمضان‌بیگی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم، مسوول کمیته دانش‌آموزی هیات منصوب شد تا تعامل و همکاری نزدیک‌تری بین هیات و این نهاد که استعدادهای اصلی ورزش در آن هستند صورت بگیرد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه رکاب‌زنان این هیات تمام موارد بهداشتی را در دوره کرونا رعایت می‌کنند، اضافه کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا یکی از بهترین راه‌های تردّد شهری و همچنین ورزش و تقویت سیستم ایمنی بدن، استفاده ایمن از دوچرخه است.

وی با اشاره به دستورالعمل بهداشتی مسابقات دوچرخه‌سواری در دوران کرونا، بیان کرد: در تمام مسابقات هیات دوچرخه‌سواری تماشاگر حضور ندارد، استفاده از ماسک و دستکش توسط کادر اجرایی، مربیان و سرپرستان الزامی است، مواد غذایی و آب صرفا بسته‌بندی شده و استاندارد استفاده می‌شود و فاصله‌گذاری نیز در دستور کار شرکت‌کنندگان و کادر اجرایی قرار دارد.

امینی با اشاره به برترین‌های نخستین دوره مسابقات استانی سبک پمپ ترک، ابراز کرد: این رقابت‌ها با حضور 35 رکاب‌زن به انجام رسید و در پایان مسابقات رشته بی‌ام‌ایکس رده سنی جوانان حسن عابدینی رتبه نخست را کسب کرد، متین عامری دوم شد و آرسام میرزایی به مقام سوم دست یافت.

وی یاد آور شد: در رشته کراس کانتری رده سنی جوانان نیز احمدرضا هدایتی، طاها لطفی و علی جهانگیری اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان بی‌ام‌ایکس علی عابدینی، احسان بیانی و محمدعلی محقق روی سکوهای اول تا سوم رفتند، ضمن اینکه در رشته کراس‌کانتری بزرگسالان علی لطفی، محمد‌مهدی شمس و سیدمحمدحسین میرجعفری رتبه‌های برتر را نصیب خود کردند.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان قم در پایان با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به عنوان نماینده‌های قم در پیکارهای قهرمانی کشور به میدان می‌روند، ابراز کرد: پیست بی‌ام‌ایکس پردیسان قم نخستین پیست استاندار کشور است که به همت معاونت ترافیک شهرداری قم ساخته شده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxsqo.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما