چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 90152
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم:

تعداد پایگاه‌های سنجش نوآموزان قمی به ۲۳ مورد افزایش یافت

قم نيوز : شعاعی گفت:سال گذشته ۱۰ پایگاه سنجش در نظر گرفته شده بود و امسال تعداد پایگاه‌ها به ۲۳ مورد افزایش یافت.
تعداد پایگاه‌های سنجش نوآموزان قمی به ۲۳ مورد افزایش یافت
تعداد پایگاه‌های سنجش نوآموزان قمی به ۲۳ مورد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز هاجر شعاعی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از روز شنبه ۲۱ تیرماه در استان قم آغاز می‌شود، گفت: به منظور کاهش تراکم در پایگاه‌های سنجش با وجود اینکه سال گذشته ۱۰ پایگاه در نظر گرفته شده بود امسال تعداد پایگاه‌ها به ۲۳ مورد افزایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه سال‌های گذشته روزانه ۴۲ مراجعه به پایگاه‌های سنجش داشتیم، اما امسال تعداد مراجعات روزانه ۲۰ نفر است، افزود: سال گذشته ساعت کاری فعالیت پایگاه‌های سنجش چهار ساعت بود که امسال به پنج ساعت افزایش یافته است.

شعاعی با بیان اینکه دو بار در روز پایگاه‌های سنجش ضدعفونی و ضدعفونی می‌شوند،عنوان کرد: دست دانش آموزان قبل و بعد از سنجش ضدعفونی شده و وسائل نیز بعد از سنجش هر دانش‌آموز ضدعفونی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم با بیان اینکه پیش بینی سنجش نوآموزان تا ۲۱ شهریورماه شده است، افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر برای حضور در پایگاه‌های سنجش نوبت دریافت کرده‌اند.

شعاعی افزود: برای اینکه تجمع دانش آموزان در پایگاه‌های سنجش وجود نداشته باشد برای هر دانش‌آموز نیم‌ساعت فرصت گذاشته‌شده است.

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قم بیان کرد: ۲۸ هزار دانش‌آموز امسال وارد کلاس اول می‌شوند که از این میان سه هزار و ۶۰۰ نفر در پیش دبستانی سنجش شده‌اند و مابقی نیز مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgxq9y.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما