پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 90195
منبع : خبرگزاری مهر
در جریان سفر به قم؛

«حاجی صادقی» از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.
«حاجی صادقی» از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد
«حاجی صادقی» از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در سفر به شهر قم، از نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.

وی در این بازدید، از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به عنوان مرکز فعالیت‌های پژوهشی نیروهای مسلح نام برد و با تقدیر مسئولین و مدیران پژوهشگاه در خصوص برپایی نمایشگاه دائم آثار و محصولات، گفت: این نمایشگاه نشان دهندۀ زحمات بیش از چهار دهه همکاران و پژوهشگران فرهیخته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انجام پژوهش‌ها بر اساس اعلام نیاز سازمان، عدم لغزش دینی در آثار، تنوع ورود به مسائل در زمینه‌های مختلف و گزیده‌گویی را از ویژگی‌های برجسته محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) برشمرد و اظهار داشت: برخی آثار پژوهشگاه که جنبۀ سازمانی کمتری دارند، می‌تواند با تغییراتی در آن‌ها در اختیار عموم هم قرار بگیرند که انتشارات «زمزم هدایت» بر همین اساس تأسیس شد.

در ابتدای این بازدید حجت الاسلام حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به بیان گزارشی پیرامون اقدامات و فعالیت‌های پژوهشگاه و نمایشگاه دائمی آثار آن پرداخت.

گفتنی است؛ در نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بیش از دو هزار و ۳۰۰ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علوم انسانی و … در معرض بازدید کنندگان قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0n.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما