سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 90293
منبع : خبرگزاری فارس

قم نایب‌قهرمان لیگ بیس‌بال ایران شد

قم نيوز : انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران تیم قم را به عنوان تیم دوم و نایب‌قهرمان پیکارهای لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران معرفی کرد.
قم نایب‌قهرمان لیگ بیس‌بال ایران شد
قم نایب‌قهرمان لیگ بیس‌بال ایران شد
به گزارش قم نیوز از زمانی که رشته بیس‌بال در سطح کشور سابقه برگزاری رقابت‌های قهرمانی ایران و لیگ این رشته را دارد، بیس‌بالیست‌های قمی و تیم‌های منتخب قم همواره یک پای ثابت حضور در این مسابقات بوده و از قضا همواره به عنوان مدعی قهرمانی به مصاف حریفان رفته‌اند.

حتی قم در این رشته ورزشکار ملی‌پوش و عنوان برون‌مرزی دارد و در ادامه روند موفقیت‌های بیس‌بال قم، تیمی که در فصل 1398 رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان رفته بود، در رده‌بندی نهایی این پیکارها که به دلیل شیوع کرونا نیمه تمام ماند، عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در شرایطی که قرار بود دیدارهای مرحله پایانی فصل 1398 لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران بعد از چند تعویق متوالی به دلیل شیوع کرونا، در اردیبهشت ماه برگزار شود اما محدودیت‌های ایجاد شده در برگزاری مسابقات رسمی رشته‌های مختلف، به بیس‌بالی‌ها اجازه برگزاری این مسابقات را نداد.

در نهایت انجمن‌بیس بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصمیم گرفت به واسطه وضعیت نامساعد کنونی بر اثر شیوع بیماری کرونا، رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها را اعلام کند که بر این اساس تیم سالار بوشهر عنوان تیم نخست و قهرمان لیگ دسته اول بیس‌بال ایران را به دست آورد و قم نایب‌قهرمان شد.

این در حالی است که رده‌بندی اعلام شده بر اساس نتایج برگزاری دو مرحله از رقابت‌های این فصل است و بر این اساس تیم‌های سالار بوشهر، هیأت انجمن‌های ورزشی قم، طیف تهران، نادری بوشهر و هیأت ‌خراسان‌رضوی در رتبه‌های اول تا پنجم مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران ایستادند.

در مجموع دو مرحله برگزاری شده این مسابقات، تیم‌ سالار بوشهر با 5/19 امتیاز در جایگاه نخست ایستاده بود، تیم هیأت انجمن‌های ورزشی قم با 5/13 امتیاز در رده دوم قرار داشت، طیف تهران با ۱۰ امتیاز در مکان سوم و تیم‌های نادری بوشهر با هفت امتیاز و هیأت خراسان‌رضوی بدون امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم بودند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcc1iqo.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما