چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 90322
منبع : خبرگزاری فارس

کونگ‌فوکار قم روی سکوی سوم ایران

قم نيوز : چهره با تجربه و با سابقه هیأت کونگ‌فو استان قم در مسابقات مجازی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور به مقام سوم دست پیدا کرد.
کونگ‌فوکار قم روی سکوی سوم ایران
کونگ‌فوکار قم روی سکوی سوم ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون شرایط حادی را در جامعه ایجاد کرده و منجر به تعطیلی اجباری فعالیت بسیاری از صنوف از جمله ورزش شده، مسوولان ورزش کشور در فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران برگزاری رقابت‌های مجازی را جایگزین کردند.

این رقابت‌ها با بهره‌گیری از قابلیت‌های فضای مجازی از طریق ارسال فایل ویدیویی مطابق با ضوابط و مقررات اعلام شده از طریق فدراسیون هر رشته برگزار می‌شود، مسابقاتی که فدراسیون‌هایی نظیر کاراته، رزمی و کونگ‌فو آن را اجرا کردند و از قضا مورد استقبال چشمگیر علاقمندان به ورزش قرار گرفت.

فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اعلام شرایط و مقررات برگزاری رقابت‌های مجازی این رشته، اقدام به برگزاری مسابقات سبک ممای در هر بخش آقایان و بانوان کرد، پیکارهایی که در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید و قم هم از بخش بانوان و هم از قسمت آقایان موفق به کسب مدال شد.

در حالی که بانوان کونگ‌فوکار قم سه مدال کسب کردند، هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از مدال این رقابت‌ها در قسمت آقایان هم بی‌نصیب نبود و علی قنبری یکی از چهره‌های با سابقه و شناخته شده این رشته با بهره‌گیری از تجارب سال‌ها فعالیت در کونگ‌فو، مقام سوم را برای قم به ارمغان آورد.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان که در فرم‌های یک و دو به انجام رسید، در فرم دو علی قنبری از قم در حالی به مقام سوم دست یافت که محسن عامل دارچین فروش از هیأت خراسان‌رضوی رتبه نخست و مقام قهرمانی را کسب کرد، همچنین معین قادرپور از تهران در این رده به مقام سوم دست یافت.

علی قنبری در حال حاضر مسوول سبک نیوکونگ‌فو استان قم است، ضمن اینکه علاوه بر فعالیت در این رشته از سوی فدراسیون شمشیربازی ایران به عنوان سرپرست هیأت شمشیر بازی استان قم نیز انتخاب شده است.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcf0md1.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما