پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 90366
منبع : خبرگزاری فارس

گروه‌های جهادی در امر ازدواج تشکیل شود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: حرکت‌های جهادی باید در مقوله ازدواج انجام شود و فعالیت گروه‌های جهادی به امر ازدواج نیز تسری یابد.
گروه‌های جهادی در امر ازدواج تشکیل شود
گروه‌های جهادی در امر ازدواج تشکیل شود
به گزارش قم نيوز حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی چهارشنبه شب در جشن هلهله فرشته‌ها که در گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد، اظهار کرد: بانوان باید ایثار داشته و با همسرانشان همراهی کنند البته به این معنا نیست که همه بار روی دوش همسر بگذارند بلکه با یکدیگر تعامل کنند.

وی خاطرنشان کرد: زیبایی زندگی به این است که زن و مرد از ابتدا با یکدیگر مدارا داشته باشند و لذت زندگی این است که خشت خشت را با هم بسازند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دختران جوان باید صبر، صداقت و استقامت داشته باشند، گفت: بانوان لازم است معلومات خود را در تربیت فرزند، فرزند آوری و ارتباط با همسر با استفاده از مشاوره و مطالعه به روز کنند تا فرهنگ عالی در جامعه حاکم شود.

وی خطاب به دختران جوان گفت: سعی کنید پشتیبان محکمی برای همسر خود باشید البته بدون اتصال و ارتباط معنوی این امر محقق نمی‌شود بلکه باید در شروع زندگی سیر تکاملی و سلوکی در نظر گرفته شود و تقوا و بندگی حاکم باشد.

حجت‌الاسلام مؤمنی با بیان اینکه در بحث ازدواج نیز باید مواسات روی دهد، گفت: مشکل ازدواج تنها کمک و جهیزیه نیست. باید گروه‌های جهادی تشکیل شود و حرکت‌های جهادی باید در مقوله ازدواج وجود داشته باشد و فعالیت گروه‌های جهادی به امر ازدواج تسری یابد و از منابع در اختیار خود مواسات به نیازمندان داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر رسانه نسبت به فرهنگ ازدواج سالم کار علمی دقیق انجام دهد می‌توان این فرهنگ را انتقال داد و با حداقل‌ها زندگی خود را شروع کنند و با لذت زندگی خود را بسازند و با توکل به خدا به آرزوهای خود برسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0n.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما