شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 90402
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: مشارکت مردم در همه عرصه ها از اهداف اصلی نظام است

قم نيوز : استاندار قم گفت : مردمی بودن از ویژگی‌های نظام ماست به همین دلیل برای نظام مشارکت مردم در همه عرصه‌ها چه در انتخابات و چه موضوعات دیگر مثل مقابله با کرونا بسیار اهمیت دارد.
مشارکت مردم در همه عرصه ها از اهداف اصلی نظام است
مشارکت مردم در همه عرصه ها از اهداف اصلی نظام است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نشست با حجت‌الاسلام و المسلمین مهری رئیس دفتر شورای نگهبان در استان قم با اشاره به اینکه امنیت و سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان برگزاری انتخابات بوده است گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری استان قم در اسفند ماه سال گذشته با کمال آرامش برگزار شد و هیچ گونه برخورد قهری نداشتیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه رأی مردم فارغ از نتیجه آن حق‌الناس محسوب می‌شود و در انتخابات اخیر تلاش کردیم تا از آرا مردم صیانت کنیم، گفت: در استان قم بی طرفی در انتخابات و جلوگیری از تخلفات در دستور کار مسئولان قرار داشت.

وی با اشاره مشارکت مردم قم بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات مجلس گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های نظام ماست به همین دلیل برای نظام مشارکت مردم در همه عرصه‌ها چه در انتخابات و چه موضوعات دیگر مثل مقابله با کرونا بسیار اهمیت دارد.

استاندار قم با اشاره به همراهی اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد: همدلی و تعامل وجه اشتراک همه برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewe8o.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما