يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 90431
منبع : خبرگزاری تسنیم

‌عضو هیئت رئیسه مجلس: روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان‌ راهگشای عبور از بحران‌هاست

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه بوده و در حال حاضر روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان، راهگشای عبور از بحران‌هاست.
‌عضو هیئت رئیسه مجلس: روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان‌ راهگشای عبور از بحران‌هاست
‌عضو هیئت رئیسه مجلس: روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان‌ راهگشای عبور از بحران‌هاست
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در آئین رونمایی از پروژه ها و طرح‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان  اظهار داشت: سازمان هلال احمر مرز و رنگ و پوست نمی شناسد و تلاش‌های انشان دوستانه‌ای در داخل و خارج از کشور دارد، این تلاش در مکتب و اعتقادات ما اجری مضاعف دارد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: قم مرکز انقلاب اسلامی است و به دلیل وجود حرم مطهر و جمکران و زائر پذیری باید پایگاهها و امداد هوایی آن تقویت شود، به ویژه وقتی چندین میلیون خودرو از قم عبور می‌کند باید نگاه ویژه‌ای به راههای مواصلاتی آن داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر با کمترین دریافتی و داوطلبانه در عرصه خدمت حاضرند و با اخلاص و جانفشانی در مواجهه با حوادث و بحران‌ها تلاش می‌کنند، ما آماده ایم در مجلس به جمعیت هلال احمر در سطح کلان کمک ویژه‌ای انجام دهیم.

امیرآبادی بیان کرد: از دکتر همتی تقاضا داشتیم، پاداشی را برای خدمات گسترده نیروهای امدادی و خدوم هلال احمر در نظر بگیرند که با این امر موافقت شد، همچنین امیدواریم با پیگیری لازم بیمارستان هلال احمر نیز به نتیجه برسد و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه، اداره کشور کاری هنرمندانه بوده و در حال حاضر روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان، راهگشای عبور از بحران‌هاست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محدودیت‌های مالی در دولت به ویژه به علت عدم فروش نفت قابل توجه است و علی‌رغم مشکلات تاکنون حقوق و مزایای کارکنان دولت تاخیر نداشته و پروژه های عمرانی انجام می‌شود.

وی گفت: وجود خیرین در قم، نعمت و برکت است و در جریان کرونا دو ستاد فعال شامل مجمع خیرین سلامت و قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(ع)  در کنار هم فعال بودند و خدمات زیادی انجام دادند، به طوری که قرارگاه کریمه اهل بیت(ع)، بیش از 9 میلیارد تومان جمع‌آوری کرد و به بسیاری از اقشار ضعیف، کمک‌های خوبی انجام شد.

امیرآبادی افزود: مجمع خیرین سلامت در تهیه اقلام بیمارستانی و اورژانس و آی سی یو کارهای بزرگی انجام دادند و دستگاههای مجهزی خریداری شد و با وجود اینکه اکثر خیرین که از تولیدکنندگان بودند خودشان دچار مشکلاتی بودند اما دست از کار خیر برنداشتند و با همه توان کمک کردند.

وی تصریح کرد: این کمک‌های مردمی از 1000 تا 1 میلیارد و 600 میلیون تومان بود و همچنان نیز ادامه دارد و در تلاش‌اند در شرایط فعلی، افراد بیشتری را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqt9y.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما