چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : 90508
منبع : خبرگزاری تسنیم

ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت

قم نيوز : استاندار قم از کاهش ساعت کاری ادارات استان خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات از نهم تا پانزدهم مردادماه از ۷ ونیم صبح تا ساعت ۱۳ را موافقت می‌کنیم.
ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت
ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: از اداراتی که در پایش اول پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و اداراتی هم که در پایش دوم رشد داشته‌اند؛ قدردانی می‌کنیم و به اداراتی که در این زمینه ضعف داشته‌اند باید تذکر جدی داده شود.

استاندار قم با اشاره به کاهش تعداد نیروهای اداری به دوسوم گفت: فکر نمی‌کنم این کار سبب بهبود مقابله با شیوع بیماری کرونا باشد و مورد موافقت قرار نمی‌گیرد؛ البته برای افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا بانوانی که فرزند خردسال و شیرخوار دارند باید در اولویت دورکاری باشند.

وی در خصوص کاهش تعداد ساعات کاری نیز ابراز کرد: ازنظر تراکم مراجعین کاهش ساعات ادارات به 12 خیلی زود است و ساعت یک ظهر معقول‌تر است و بهتر است که این کار در دو مرحله انجام شود.

سرمست تأکید کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با نظارت دقیق در مجموعه تحت مدیریت خود با جدیت موضوع کاهش مصرف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین ساعت کاری ادارات از نهم تا 15 مردادماه از 7 ونیم صبح تا ساعت 13 را موافقت می‌کنیم و برای دو هفته آتی مردادماه در جلسه بعدی تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwsb9.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما