شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 90558
منبع : خبرگزاری فارس

جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است.
جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است
جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است
 به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان، ضمن تبیین شمایی از ساز و کار ارتقاء ضریب امنیت در کشور، ضرورت توجه ویژه به مولفه‌های امنیت را در افزایش رضایتمندی مردم مهم ارزیابی کرد.

وی رسیدگی به مشکلات معیشتی را عاملی مهم در گستره خدمت به آحاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و هدف اصلی نظام سلطه و ضد انقلاب، القاء ناتوانی و ناکارآمدی مسؤولان نظام و حاکمیت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سرمایه ملی، اعتماد و اعتبار عمومی است، ظرفیت کمیسیون امنیت ملی مجلس را در خدمت تامین کنندگان امنیت کشور دانست و تاکید کرد: جریاناتی خزنده به دنبال کاهش اعتبار نظام در دیدگاه مردم است.

ذوالنوری، با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور، مبانی و مولفه های هم گرایی و انسجام ملی را در این رابطه سازنده خواند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تجهیز و نوسازی اماکن با قدمت بالا در ناجا، ساخت اماکن جدید را بر اساس آمایش سرزمینی از مبانی کلیدی کاهش جرایم برشمرد.

وی با اشاره به برخی مولفه های جذب منابع انسانی در نیروهای مسلح و بویژه در نیروی انتظامی، اعتقاد و انگیزه را به عنوان ارکان اصلی و پروسه‌ای مهم در استخدام نیرو نام برد و توجه بیش از پیش به این مقوله را از مصادیق ارتقاء منزلت سازمانی دانست.

ذوالنوری در ادامه با اشاره به برخی جرایم فضای مجازی، لازمه کاهش جرایم فضای واقعی و حقیقی جامعه را توجه بیش از پیش به آسیب‌های فضای مجازی عنوان و روزآمدی و رصد فضای مجازی را در پیشگیری از جرایم، مهم ارزیابی کرد.

سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم نیز طی سخنانی به کاهش جرایم استان طی 3 ماهه گذشته اشاره و مهاجرت و حاشیه نشینی را از مسائل حائز اهمیت در تعیین نرخ افزایش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دانست.

فرمانده انتظامی استان، شهر مذهبی قم را مرکز تولید علم و پشتوانه فکری نظام عنوان کرد و خدمت در این شهر مقدس را مایه افتخار خود دانست.

وی با اشاره به گستره خدمت رسانی نیروی انتظامی در بخش های مختلف مأموریتی، اولویت های پلیس قم را هوشمند سازی، کاهش سرقت، رفع موانع و گره های ترافیکی، عفاف و حجاب و کشف و برخورد با جرایم فضای مجازی بیان کرد.    

سردار میرفیضی در ادامه سخنان خود به ارتباط مطلوب و سازنده فی مابین فرماندهی انتظامی استان قم و دستگاه قضائی استان اشاره و با بیان اینکه در قم ارسال پرونده ها به دستگاه قضائی به صورت سیستمی شده و این مهم در کاهش مراجعات حضوری مردم و کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاثیر بسزایی داشته است، عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در قم، مراجعات حضوری 70 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه خدمتی ارزشمند است که منجر به رضایتمندی مردم شود، تصریح کرد: کسی که امداد خواهی می‌کند از لحاظ زمان، ثانیه برای آن مانند دقیقه و دقیقه نیز برای آن مانند ساعت سپری می‌شود، بنابراین فوریت رسیدگی به تماس مردمی بسیار حائز اهمیت بوده و پلیس به عنوان خادم مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7n9y.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما