يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 90566
منبع : خبرگزاری فارس

صلح در فوتبال قم / رونمایی از هیات جدید بعد از 75 روز تعلیق

قم نيوز : هیأت فوتبال استان قم به دنبال توافق اداره کل ورزش و جوانان قم و فدراسیون فوتبال بعد از 75 روز تعلیق و بلاتکلیفی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
صلح در فوتبال قم / رونمایی از هیات جدید بعد از 75 روز تعلیق
صلح در فوتبال قم / رونمایی از هیات جدید بعد از 75 روز تعلیق
به گزارش قم نیوز از 28 اردیبهشت ماه امسال که مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم برگزار شد و تصمیم به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیأت ورزشی گرفت، تمام فعالیت‌های فوتبالی در قم به حالت تعلیق درآمده و ساختمان اداری این هیأت ورزشی نیز تعطیل شد.

در واقع مناقشاتی که وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال بر سر اساسنامه ارسالی به فیفا داشت، دامن فوتبال قم را هم گرفت و این اختلاف نظر دو نهاد، منجر به تعطیلی بیش از دو ماه هیأت فوتبال استان قم شد، اتفاقی که آسیب‌های زیادی را به پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی قمی‌ها یعنی فوتبال و فوتسال زد.

بعد از مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم که رای به برکناری کریم بهرامی داد، در روزهای آغازین خرداد ماه قدرت‌الله باقری از سوی سرپرست فدراسیون به عنوان سرپرست هیأت فوتبال قم معرفی شد اما اداره کل ورزش و جوانان به دلیل اختلاف‌هایی که بین وزارت‌خانه و فدراسیون وجود داشت، این معرفی را به رسمیّت نشناخت و ساختمان هیأت را هم تحویل هیأت جدید نداد.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه روز نهم مرداد ماه نامه‌ای از فدراسیون فوتبال به هیأت فوتبال قم ارسال شد که در آن خطاب به قدرت‌الله باقری سرپرست هیأت فوتبال قم آمده: پیرو ابلاغ شماره 9911003 مورخ 7/3/1399 و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که طی نامه شماره 1077/م/86/ح مورخ 6/5/1399 به این فدراسیون واصل گردیده است و همچنین با توجه به درایت، تعهد و تخصص جنابعالی، امید است در سمت سرپرستی هیأت فوتبال استان قم و ضمن انجام فرآیند انتخابات در راستای سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

بدین‌ترتیب دعواهایی که بعد از برکناری بهرامی در فوتبال قم ایجاد شده بود به پایان رسید و در واقع صلح در فوتبال قم برقرار شد تا قدرت‌الله باقری از این پس سکان به گل نشسته هیأت فوتبال قم را در دست گرفته و این هیأت را که منتقدان زیادی داشت تا برگزاری مجمع انتخابات هدایت کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvtd1.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما