يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 90567
منبع : خبرگزاری فارس

4 فوتسالیست قم در اردوی تیم ملی

قم نيوز : کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران از چهار چهره مستعد و آینده‌دار فوتسال قم برای حضور در اردوی انتخابی و آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
4 فوتسالیست قم در اردوی تیم ملی
4 فوتسالیست قم در اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز بازیکنانی که از قم به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان زیر 20 سال ایران دعوت شده‌اند از استعدادها و نخبه‌های این رشته و محصول برگزاری منظم رقابت‌های باشگاهی لیگ فوتسال استان قم هستند و در کنار بازیکنانی از سایر استان‌ها برای جلب رضایت کادر فنی تیم ملی به اردو می‌روند.

این در حالی است که بعد از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان، نخستین اردوی انتخابی این تیم در سال 1399 با دعوت بازیکنان در قالب دو گروه از روز دوشنبه سیزدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و چهار فوتسالیست قمی نیز در دو گروه با دیگر رقبای خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی رقابت خواهند کرد.

با اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتسال زیر 20سال ایران، امیرحسین زینعلی، محمد رحمتی، معین میرزاحسینی و امیرحسین معظمی نماینده‌های قم در این اردو شدند، در حالی که زینعلی و رحمتی در گروه نخست و دو بازیکن دیگر در گروه دوم زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

اردوی انتخابی تیم فوتسال زیر 20سال ایران از سیزدهم تا بیستم مردادماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و گروه نخست از ساعت 9 صبح روز دوشنبه سیزدهم مرداد تا ساعت 13 روز پنجشنبه شانزدهم مرداد در اردو هستند، ضمن اینکه اردوی گروه دوم از جمعه هفدهم مرداد تا دوشنبه بیستم همین ماه پیش‌بینی شده است.

امیرحسین زینعلی، محمد رحمتی از سیزدهم تا شانزدهم مرداد در گروه نخست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال ایران تمرین می‌کنند و معین میرزاحسینی و امیرحسین معظمی از هفدهم تا بیستم مرداد در گروه دوم حضور دارند، در حالی که

بازیکنانی از استان‌های خراسان‌رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، آذربایجان غربی، ایلام، قم، تهران، مرکزی، زنجان و چهار محال و بختیاری به این اردو دعوت شده‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgun9y.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما