يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 90592
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل صداوسیمای مرکز قم:

توسعه مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر دلسوزانه و متعهدانه بوده است

قم نيوز : مدیرکل صداوسیمای مرکز قم گفت: توسعه مدیریت شهری و آبادانی قم در سال‌های اخیر دلسوزانه و متعهدانه بوده است.
توسعه مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر دلسوزانه و متعهدانه بوده است/یکی از مطالبات مهم شهروندان پیشرفت قطار شهری قم است
توسعه مدیریت شهری قم در سال‌های اخیر دلسوزانه و متعهدانه بوده است/یکی از مطالبات مهم شهروندان پیشرفت قطار شهری قم است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمد لطفی نیاسر در بازدید از روند پیشرفت قطار شهری، اظهار داشت: اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر انصافاً و در دوره جدید بسیار زیاد و توسعه مدیریت شهری و آبادانی قم در سال‌های اخیر دلسوزانه و متعهدانه بوده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم افزود: در مدیریت جدید شهری، تغییرات و تحولات در قم بسیار مشهود است و پیشرفت این دوره قابل‌مقایسه با دوره‌های قبلی نیست و کارهای بزرگ و اساسی در شهر انجام‌گرفته است.

لطفی نیاسر تصریح کرد: شهرداری با تدابیر برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها را در جهت رفع مشکلات شهری پیش برده و حساب‌شده وارد اجرای تعدادی از پروژه‌های مهم شده که قابل‌تقدیر است.

وی ادامه داد: مترو قم پروژه‌ای ملی بوده و پیشرفت قطار شهری تاکنون علی‌رغم مشکلات خوب است و وقتی این پروژه بزرگ به بهره‌برداری رسیده و مردم از آن استفاده کنند، تأثیر آن در حمل‌ونقل و رفع مشکلات شهری مشخص می‌شود.

لطفی نیاسر با بیان اینکه صداوسیما وظیفه پیگیری از طرف مردم در جهت رفع مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌ها را دارد، یادآور شد: صداوسیما از طرفی اقدامات و فعالیت‌های شهرداری را رصد و به اطلاع عموم می‌رساند.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های مدیریت شهری بسیار گسترده است و اکثر پروژه‌ها و طرح‌هایی که در هفته دولت نیز به بهره‌برداری می‌رسد متعلق به مدیریت شهری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم گفت: با توجه به دشواری‌های فراوان در جهت تحقق پروژه قطار شهری، امیدواریم همراهی بیشتری در پیشبرد طرح از سوی مسئولان شاهد باشیم، مترو یک نیاز مهم برای شهروندان است و باید به‌صورت یک مطالبه دربیاید تا همراهی بیشتری از سوی شهروندان اتفاق بیفتد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewn8o.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما