دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 90595
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست

قم نيوز : مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: وقتی شهروندان خود را در برابر فضای شهر مسئول بدانند و آسیب‌هایی که سلامت شهر را تهدید کرده را بشناسند و در رفع آن تلاش کنند، شهری بدون تخلف خواهیم داشت.
شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست
شهر بدون تخلف بدون همراهی مردم امکان‌پذیر نیست
به گزارش قم نیوز احمدرضا شفیعی با اشاره به حیطه فعالیت‌های حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین مباحث برای داشتن شهری سالم و بدون تخلف آشنایی با تخلفات شهری است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم افزود: تخلفات شهری در مجموع به معنای نقض حقوق شهروندی و اخلال در سلامت روان و زیبایی شهر بوده و سبب آسیب‌رسانی به شهر می‌شود و معضلات شهری زیادی را در پی دارد.

شفیعی با بیان اینکه وظیفه شهرداری شناخت تخلفات شهری و آموزش شهروندان است، تصریح کرد: وقتی شهروندان خود را در برابر فضای شهر مسئول بدانند و آسیب‌هایی که سلامت شهر را تهدید کرده را بشناسند و در رفع آن تلاش کنند، شهری بدون تخلف خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این جهت مدیریت شهری در اداره بهینه شهر بر اساس برنامه توسعه با چالش‌های متعددی روبروست؛ شهر مقدس قم به لحاظ موقعیت و مهاجرپذیری با تخلفات زیادی در حوزه شهر مواجه است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به انواع تخلفات شهری، ابراز کرد: ساخت‌وسازهای خلاف، انواع سد معبر و معضلات اجتماعی و حضور متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، معتادین که اثر منفی بر پیکره شهر و تضییع حقوق شهروندان دارد بخشی از تخلفات در حوزه شهری است.

شفیعی افزود: با توجه به زائرپذیری حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، انتظار می‌رود شهروندان در اجرای وظایف قانونی مأموران، همراهی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmmnw.23nvwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما