دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 90606
منبع : خبرگزاری تسنیم

کارگاه خوشنویسی "مشق غدیر" در قم برگزار می شود

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از برگزاری کارگاه بداهه نویسی با عنوان "مشق غدیر" در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.
کارگاه خوشنویسی "مشق غدیر" در قم برگزار می شود
کارگاه خوشنویسی "مشق غدیر" در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز سید محمد حسن یزدی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کارگاه بداهه نویسی مشق غدیر اظهار داشت: ترویج فرهنگ علوی، توجه به احادیث و روایات اهل بیت علیهم السلام و، ترویج و توجه به ذکر مناقب امیرالمومنین علیه السلام از اهداف برگزاری این رویداد معنوی است.

وی با تشکر از هنرمندان خوشنویس استان قم جهت حضور در این برنامه بیان کرد: در این کارگاه هنری که به همت کانون شهدای بسیج هنرمندان برگزار می شود، تعدادی از اساتید خوشنویسی کشور و استان حضور خواهند داشت و روایات و احادیث غدیر و امام علی علیه السلام را با خطوط زیبا نگارش می کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام آشنایی جوانان با وقایع غدیر، ترویج فرهنگ علوی و تبرک هنر خوشنویسی با احادیث و روایات حضرت امیرالمومنین علیه السلام را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه خوشنویسی ذکر کرد.

یزدی نژاد در پایان ضمن دعوت از علاقه مندان خاطرنشان کرد: این کارگاه خوشنویسی روز سه شنبه 14 مردادماه از ساعت 10 تا 12 در محل سازمان بسیج هنرمندان، ابتدای بلوار شهید صدوقی، ساختمان هنر و رسانه شهید ماهرخ برگزار می شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiino.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما