سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 90633
منبع : خبرگزاری تسنیم

خبرنگاران قمی از شاخص‌ترین فعالان رسانه‌ای کشور هستند

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از ویژگی‌های خبرنگاران مغزدار بودن نوشته‌ها و متن‌های آن‌ها است که خبرنگاران استان قم این ویژگی مهم را دارا هستند.
خبرنگاران قمی از شاخص‌ترین فعالان رسانه‌ای کشور هستند
خبرنگاران قمی از شاخص‌ترین فعالان رسانه‌ای کشور هستند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی شامگاه دوشنبه در یکصدوپنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری چهاردهم مردادماه تحت عنوان روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار داشت: ابعاد مختلف این دو مقوله دارای اهمیت بوده و در دین مبین اسلام به آن اهمیت داده‌شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی فقط مربوط به جنسیت، نژاد و سن نمی‌شود، گفت: همه انسان‌ها با هم دارای کرامت و ارزشی هستند که از منظر اسلام و بعد انسانی بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: باید اهل قلم بتوانند رفتارها و تعاملات انسانی که سبب ارتقای جامعه می‌شود را به رشته تحریر در بیاورند تا جامعه‌ای سالم که در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:  یکی از ابعاد مهم حقوق بشری که اسلام برای آن ارزش قائل شده موضوع عدالت اجتماعی است که باید هم مردم و هم مسئولان از آن دفاع کرده و به سمت عدالت اجتماعی بروند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری هفدهم مردادماه تحت عنوان روز خبرنگار ابراز کرد: حقیقتاً شغل خبرنگاری جزو مشاغل سخت بوده که برای انجام آن باید ظرافت ویژه‌ای داشت؛ در اینجا لازم می‌دانم از خبرنگاران استان قم که واقعاً در امر اطلاع‌رسانی نقش ویژه‌ای داشته و در پیگیری مطالبات مردم اهتمام ویژه دارند تشکر کنم.

جلالی آگاهی از  وضعیت جامعه و دستگاه‌های اجرایی را حق همه مردم دانست و گفت: قلم‌زدن خبرنگاران در متن‌ها و نوشته‌هایشان خودش را نشان می‌دهد، یکی از ویژگی‌های خبرنگاران مغزدار بودن نوشته‌ها و متن‌های آن‌ها است که خبرنگاران استان قم این ویژگی مهم را دارا هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeino.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما