سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 90639
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره فوتسال قم به نایب قهرمان لیگ برتر پیوست

قم نيوز : ستاره فوتسال استان قم و بازیکن مورد علاقه قمی‌ها در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم گیتی‌پسند اصفهان به میدان می‌رود.
ستاره فوتسال قم به نایب قهرمان لیگ برتر پیوست
ستاره فوتسال قم به نایب قهرمان لیگ برتر پیوست
به گزارش قم نیوز در شرایطی که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از دهه اول شهریور ماه برای شروع فصل جدید بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران برنامه‌ریزی کرده، این روزها اکثر تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب بهترین بازیکنان فوتسال کشور هستند.

این در حالی است که در قم هیچ خبری از نماینده فوتسال این شهر نیست و کمتر کسی از وضعیت و سرنوشت این تیم خبر دارد، تیمی که در دو فصل اخیر بازی‌های لیگ برتر با نام سوهان محمد سیما به میدان رفته و در نیمه بالای جدول به کار خود پایان داده اما امسال هنوز وضعیت مشخصی ندارد.

در شرایطی که کمتر از یک ماه دیگر به شروع فصل جدید لیگ برتر باقی مانده و نماینده لیگ برتری قم همچنان در بی‌خبری به سر می‌برد، اما بازیکنان مطرح فوتسال قم که از این وضعیت نماینده قم به ستوه آمده‌اند، بدون اینکه بیشتر از این انتظار بکشند، تصمیم به جدایی از فوتسال قم و رفتن به دیگر تیم‌های لیگ برتری گرفته‌اند.

علیرضا وفایی یکی از بازیکنان شاخص فوتسال قم که در بین قمی‌ها علاقمندان بسیار زیادی دارد، با توجه به اینکه قراردادش با تیم محمد سیما به پایان رسیده بود، به عنوان بازیکن آزاد تیم جدید خود را انتخاب کرد و به دعوت وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان راهی این تیم لیگ برتری مطرح و متموّل شد.

وفایی پیش از این نیز سابقه شاگردی آقای گل فوتسال جهان را در تیم تاسیسات دریایی تهران داشت و زیر نظر وحید شمسایی کار کرده است، به واسطه علاقه‌ای که شمسایی به این بازیکن دارد، وفایی تیم جدیدش را گیتی‌پسند اصفهان انتخاب کرد تا در فصل 1399 بازی‌های لیگ برتر با پیراهن این تیم به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgy39y.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما