شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 90719
منبع : خبرگزاری تسنیم

کرونا جشن رونق تولید در قم را عقب انداخت

قم نيوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از انعقاد ۷۰ قرارداد واگذاری در شهرک‌های صنعتی قم از ابتدای امسال خبر داد و گفت: کرونا جشن رونق تولید در قم را عقب انداخت.
کرونا جشن رونق تولید در قم را عقب انداخت
کرونا جشن رونق تولید در قم را عقب انداخت
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی خبرنگاران را بازوهای توانمند جامعه دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه تأثیرگذار در جامعه بوده و اقدامات خوبی که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد باید به مردم بیان شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه طی سالیان اخیر در استان قم اتفاقات خوبی افتاده و اتفاقات مطلوبی هم در حال شکل‌گیری است، افزود: طی ده سال اخیر اقدامات خوبی در عرصه اقتصادی استان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه طی سالیان اخیر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همگی اقتصادی بوده است، گفت: در چهارماهه نخست امسال بیش از 70 قرارداد واگذاری در قم داشته‌ایم که در جای خود کم‌نظیر است.

شعاعی بیان کرد: زیرساخت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی استان انجام‌شده است هیچ مشکلی از سوی این شهرک‌ها متصور نیست و از بقیه نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان هم خواسته‌ایم تا درب شهرک این خدمات را بیاورند و هر کس وظیفه ذاتی خودش را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تأکید کرد: اگر بیماری کرونا در کشور به وجود نمی‌آمد، در سال گذشته جشن رونق تولید را در استان شاهد بودیم چراکه هم در سطح کشور و هم استان قم زمینه بسیار مساعد برای اشتغال وجود دارد، امیدواریم همه مسئولان بتوانند آسیب‌ها و ضرر و زیانی که به دلیل کرونا به وجود آمده را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هیچ‌کدام از مسئولان نگاه به گذشته نداشته باشند، امیدواریم زمانی برسد که در اقتصاد استان هم مشکلی نداشته باشیم و با توجه به منابع مادی که در دسترس کشور است مشکلات اقتصادی نیز در کمترین زمان حل شود.

شعاعی با اشاره به اقداماتی که در سال گذشته پیرامون افزایش ایمنی شهرک‌ها به‌ویژه شهرک شکوهیه انجام شد، عنوان کرد: با همکاری اداره کار و دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اقدامات خوبی انجام شد به‌ویژه که یک ساختمان آتش‌نشانی به شهرک اضافه شد، امسال هم یکی دیگر خریداری‌شده که در اسرع وقت تحویل شهرک شکوهیه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره صدور بیش از 180 پروانه بهره‌برداری برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال گذشته ابراز کرد: در سال گذشته توانستیم حجم پروژه‌ها را افزایش دهیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید نیازهای جامعه را خبرنگاران استان اولویت‌بندی کنند، خاطرنشان کرد: شکاف طبقاتی موجود در جامعه یکی از این موارد است که باید اصحاب رسانه به آن بپردازند چراکه بهترین سرمایه مردم هستند و باید عدالت و مساوات را سرلوحه خود قرار دهیم تا کارهایی که انجام می‌دهیم موردقبول درگاه الهی باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1ed1.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما