شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 90721
منبع : خبرگزاری مهر
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران:

دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود

قم نيوز : معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در آزمون مشاوره خانواده گفت: دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود.
دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود
دوره آمادگی آزمون مشاوره خانواده قوه قضائیه برگزار می شود
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری اظهار داشت: بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، زمان ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده سال٩٩ از ۱۵ ام تا ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی ادامه داد: مطابق این اطلاعیه و با توجه به تسهیل صورت گرفته در شرایط شرکت در آزمون، دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مطالعات زنان و طلاب سطح سه مطالعات زنان با دارا بودن شرایط حداقل سن ٣٠ سال و سابقه ٢ سال کار مرتبط می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مطالعه دقیق آگهی و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در این آزمون برای نخستین بار افزود: فرایند اخذ پروانه مشاوره خانواده در قالب آزمون کتبی در روز جمعه چهار مهرماه از طریق سازمان سنجش و زیر نظر مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه و مصاحبه شفاهی (عملی) در زمستان ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محاکم قضائی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۳، پرونده‌های اختلافات زوجین و دادخواست‌های طلاق را به مشاورین دارای این پروانه ارجاع خواهند داد، افزود: داوطلبان با توجه به رشته دانشگاهی خود، علاوه بر پاسخ به سوالات عمومی، در حوزه‌های مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی و مشاوره مددکاری اجتماعی که سوالات آنها به صورت جداگانه طرح خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

ظهیری بیان کرد: دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جامعه الزهرا (سلام الله علیها) نسبت به برگزاری دوره مجازی آمادگی این آزمون اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizya3.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما