يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 90737
منبع : خبرگزاری فارس

دوومیدانی‌کاران قم آماده رکوردشکنی و دریافت جایزه بزرگ ایران

قم نيوز : دوومیدانی‌کاران استان قم در مواد و رشته‌های مختلف برای رکوردشکنی و کسب عناوین برتر مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
دوومیدانی‌کاران قم آماده رکوردشکنی و دریافت جایزه بزرگ ایران
دوومیدانی‌کاران قم آماده رکوردشکنی و دریافت جایزه بزرگ ایران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های جایزه بزرگ ایران هر ساله طبق تقویم فدراسیون دوومیدانی پیش از شروع فصل جدید پیکارهای لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده فدراسیون با اختلال مواجه شده است.

به همین دلیل مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ایران نه تنها در زمان مقرر برگزار نشد بلکه با شرایط خاص و دعوت از منتخب دوومیدانی‌کاران شاخص کشور برگزار می‌شود، پیکارهایی که قرار بود اواخر تیر ماه به انجام برسد اما اکنون با تاخیری یک ماهه برگزار خواهد شد.

فدراسیون دوومیدانی پیش از این برای روزهای 26 و 27 تیرماه مسابقات جایزه بزرگ ایران را در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما موج دوم شیوع کرونا این رقابت‌ها را به حالت تعلیق درآورد و اکنون قرار است با همان شرایط قبل روزهای 30 و 31 مرداد برگزار شود.

در شرایطی که روز نخست این پیکارها مسابقات بانوان و در روز دوم رقابت‌های مردان به انجام می‌رسد، بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار است تعداد 50 دوومیدانی‌کار در بخش بانوان و همین تعداد دونده در قسمت آقایان بر اساس دعوت فدراسیون دوومیدانی برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابت کنند.

در شرایطی که 10 نفر برتر مسابقات سال 1398 می‌توانند با هزینه‌ هیات‌های دوومیدانی‌ سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور یابند، دوومیدانی‌کاران قم پس از شرکت در پیکارهای انتخابی در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم برای اعزام به این پیکارها آماده می‌شوند.

نماینده‌های قم در این مسابقات در صورت کسب رتبه نخست جایزه 14 میلیون ریالی دریافت می‌کنند، نایب‌قهرمان مسابقات از جایزه هشت میلیون ریالی برخوردار می‌شود و نفر سوم 6 میلیون ریال جایزه نقدی می‌گیرد، ضمن اینکه در صورت ثبت رکورد تعیین شده از سوی فدراسیون مبلغ 20 میلیون ریال به رکورددار اهدا می‌شود و دوومیدانی‌کار که رکورد ایران را بشکند 60 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfeed1.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما