سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 90755
منبع : خبرگزاری تسنیم

دهکده اقتصاد مقاومتی در قم احداث می‌شود

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در قم خبر داد و گفت: زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم تا نیروهای جهادی و بسیجی در این مکان کار کنند.
دهکده اقتصاد مقاومتی در قم احداث می‌شود
دهکده اقتصاد مقاومتی در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود داود آبادی اظهار داشت: کار مردم در مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط خود مردم انجام می‌شود و این قرارگاه به‌عنوان موتور محرکه به دنبال آبادانی در مناطق شهری و روستایی به‌ویژه نقاط محروم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اهمیت رسانه و نقش آن در رشد و توسعه کشور افزود: به فرموده مقام معظم رهبری از سپاه یک سپاه کارآمد نمی‌خواهیم بلکه یک سپاه موفق می‌خواهیم که این مهم تنها با هم‌افزایی و همدلی اتفاق می‌افتد.

وی رسانه را موتور محرکه جامعه دانست و گفت: عمل به موقعی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند با پول و ارزش‌های مادی قابل قیاس نبوده و هیچ عاملی حتی مشکلات مادی از ارزش‌های کار رسانه نمی‌کاهد.

داود آبادی ابراز کرد: گاهی اوقات مسئولی براثر غفلت، ناآگاهی و یا تعمدی حوزه کار خود را رها می‌کند که در اینجا نقش اصحاب رسانه و صاحبان قلم پررنگ‌تر از همیشه بوده و می‌توانند با نقطه زنی‌های دقیق کسانی که شایسته خدمت هستند را در رأس امور قرار دهند.

جانشین قراگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، درهرصورت خدمت‌رسانی وظیفه سنگینی است که مجموعه رسانه بر عهده داشته و می‌تواند به‌موقع وارد میدان عمل شده و اقدام کند.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قم با مدیران اجرایی استان در بالاترین سطح بوده است، تصریح کرد: تا الآن با پیگیری‌های انجام‌شده اتفاقات خوبی در نقاط شهری و روستایی به‌ویژه مناطق محروم افتاده و تعاملات خوبی داشته‌ایم که در صورت قطعی شدن تک‌تک برنامه‌ها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم مطرح کرد: دهکده اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌هایی بوده که در آینده نهایی می‌شود تفاهم نامه این پروژه به منظور حمایت و پشتیبانی از پروژه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسته شده تا این طرح جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شود زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم تا نیروهای جهادی و بسیجی در این مکان کار کنند.

داوود آبادی ابراز کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم آماده کمک و همکاری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بوده و در زمینه‌های نصب نیروگاه‌های خورشیدی، انجام کارهای کشاورزی و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و بزرگ می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ به این صورت که تعدادی از اصحاب رسانه به نمایندگی انتخاب شوند و سایرین هم کار پشتیبانی را انجام دهند و افراد انتخاب شده در بخش‌های ذکرشده فعالیت داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: می‌توان در قالب تعاونی‌ها برای درآمدزایی اصحاب رسانه کارهایی انجام داد، همچنین خبرنگاران می‌توانند صندوق قرض‌الحسنه مشترک داشته باشند که بسیاری از مشکلات این قشر از جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfted1.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما