چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 90786
منبع : خبرگزاری تسنیم

فرماندار قم: نباید صنوف بدون توجیه قانونی تعطیل شوند

قم نيوز : فرماندار قم با تأکید بر لزوم در نظرگرفتن مسائل اقتصادی صنوف برای صدور مجوز تعطیلی گفت: نباید صنوف بدون توجیه قانونی تعطیل شده تا بتوانیم همراهی مردم را در اجرای این قوانین داشته باشیم.
فرماندار قم: نباید صنوف بدون توجیه قانونی تعطیل شوند/مسائل اقتصادی در نظر گرفته شود
فرماندار قم: نباید صنوف بدون توجیه قانونی تعطیل شوند/مسائل اقتصادی در نظر گرفته شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان به اشاره به افزایش قدرت غربالگری بیماران کرونایی اظهار داشت: متأسفانه شاهد جهش دوباره بیماری در جامعه هستیم که باید با استفاده از تجربیات گذشته دوباره آن را کنترل کنیم.

وی مسئولان را ازنظر شرعی و اخلاقی برای برخورد با این پدیده مسئول کسب‌وکار مردم دانست و افزود: ما نمی‌توانیم بدون مبنا و توجیه قانونی یک صنف را تعطیل کرده و مردم را ازنظر معیشتی دچار مشکل کنیم.

فرماندار قم همکاری مردم را با مسئولان مطلوب خواند و تأکید کرد: باید تصویب برای تعطیلی بر اساس پروژه‌های علمی انجام‌شده و مشکل از سرچشمه شناسایی شود تا بتوانیم همکاری مردم را نیز داشته باشیم.

وی با توجه به بستری 360 نفری در قم تصریح کرد: غربالگری این افراد برای تشخیص منبع آلودگی و محیط‌های آلوده کار مشکلی نبوده و باید هر چه سریع‌تر این کار انجام شود تا بتوانیم جلوی گسترش بیماری را بگیریم.

حیدری صدور دستور تعطیلی را بر اساس غربالگری قانونی و شرعی عنوان و خاطرنشان کرد: تعطیلی شغل و کسب‌وکار مردم باید با ارائه مستندات و تحقیقات باشد تا بتوانیم با قاطعیت حکم تعطیلی را صادر کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmaeh.uqeyozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما