پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 90814
منبع : خبرگزاری فارس

حذف آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی

قم نيوز : مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از حذف صددرصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی خبر داد و گفت: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ١١ میلیارد ریال انجام‌شده است.
حذف آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی
حذف آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان امروز با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب در  شهر قم، اظهار داشت: یکی از چالش‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم کمبود منابع آب در توسعه فضای سبز بوده و باید منابع موجود مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان را حذف آبیاری تانکری در عرصه‌های سبز عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف آبیاری عرصه‌های سبز با تانکر انجام‌شده و بر طبق اولویت در حال انجام است.

جوادیان از حذف صددرصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی خبر داد و تصریح کرد: فضای سبز حاشیه دو طرف بلوار مرجعیت به‌صورت ١٠٠ درصدی لوله‌گذاری شده و دیگر نیازی به آبیاری با تانکر نیست.

وی نحوه اجرای پروژه را تشریح کرد و گفت: در این پروژه ۶ هزار متر لوله ۵٠ میلی‌متر، ٣ هزار متر لوله ١١٠ میلی‌متر، ٨ هزار و ۶٠٠ متر لوله ٩٠ میلی‌متر و ۴ هزار و ٩٠٠ متر لوله ١۶٠ میلی‌متر استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اعتبار این پروژه را عددی بالغ‌بر ١١ میلیارد ریال اعلام و  خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی تمام عرصه‌های فضای سبز در شهر قم را لوله‌گذاری کرده و آبیاری تانکری به‌صورت ١٠٠درصدی حذف شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbawb9.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما