شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 90842
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: حفظ سلامت و تامین معیشت مردم در اولویت ستاد مقابله با کرونا است

قم نيوز : استاندار قم بیان کرد: در تصمیم‌گیری‌های ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا هدف اصلی حفظ سلامتی مردم و همچنین تامین معیشت آن‌هاست که مورد توجه قرار می‌گیرد.
حفظ سلامت و تامین معیشت مردم در اولویت ستاد مقابله با کرونا است
حفظ سلامت و تامین معیشت مردم در اولویت ستاد مقابله با کرونا است
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر شنبه در پایان جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، با بیان اینکه در موج نخست بیماری سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا بیشتر بر روی تعطیلی اماکن و کسب‌وکارهای مختلف متمرکز بود، گفت: با توجه به اینکه مدت زمان شیوع ویروس کرونا مشخص نیست، ستاد مبارزه با کرونا بر روی سازگاری و سبک جدید زندگی تاکید دارد.

وی افزود: در تصمیم‌گیری‌های ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا هدف اصلی حفظ سلامتی مردم و همچنین تأمین معیشت آن‌هاست که مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه با پیوند میان دو مقوله سلامت و معیشت باید از بیماری کرونا عبور کنیم، گفت: تلاش‌های بسیاری برای تولید واکسن کرونا در دنیا و کشور صورت می‌گیرد، اما تا به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها باید مردم روش زندگی خود را متناسب با این شرایط تغییر دهند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم و متولیان امور مذهبی و همچنین اصناف و اداره‌های مختلف تصریح کرد: باید تجمع را در تمامی اماکن به حداقل برسانیم و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به حداکثر برسد تا بتوان به خوبی به مقابله با این ویروس پرداخت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcci4qo.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما