پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 91059
منبع : خبرگزاری تسنیم

۲۸ هزار اثر به نخستین جشنواره ملی "آینه زمان" ارسال شد

قم نيوز : نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری "آینه زمان" با مضمون زندگی به سبک روح‌الله با مشارکت ۳۲ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور به سرانجام رسید.
۲۸ هزار اثر به نخستین جشنواره ملی "آینه زمان" ارسال شد
۲۸ هزار اثر به نخستین جشنواره ملی "آینه زمان" ارسال شد
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه‌ای با اشاره به‌ضرورت شناخت نسل‌های جدید نسبت به سیره زندگی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: طرح برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری با مضمون زندگی به سبک روح‌الله، به همت اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش و با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی استان قم در بین دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور انجام شد.

معاون  آموزش و پرورش استان قم با بیان اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: معرفی و ترویج اندیشه امام دشمن‌شکن و روشن‌اندیش به نسل جوان ما همچنین پیوند عمیق فرهنگیان و دانش آموزان با رهنمودهای حضرت امام راحل از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح "آینه زمان" عنوان کرد: این طرح ملی حول 22 رشته فرهنگی و هنری در قالب آثار هنری، تجسمی، نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و هنرهای آوایی بوده همچنین در حوزه ادبی شعر و داستان، خبرنویسی، نمایش فیلم و بیان جمله‌ای زیبا یا خاطره‌ای از امام راحل اجرا شد.

به گفته حمزه‌ای بیش از 32 هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در این جشنواره ثبت‌نام کردند که حول رشته‌های موردنظر حدود 28 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ پس از بررسی اولیه از بین آثار ارسالی نیز 2 هزار اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی زمان احتمالی برنامه اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان جشنواره را در مهرماه اعلام کرد و گفت: داوری نهایی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره از دوم شهریورماه 99 در دبیرستان دخترانه فرزانگان قم به‌صورت مجازی آغاز و تا پنجم شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnz0n.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما