پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 91060
منبع : خبرگزاری تسنیم

2 مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود

قم نيوز : رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از راه‌اندازی دو واحد جدید دانشگاهی در این دانشگاه در استان قم خبر داد.
۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود
۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدحسن نادری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام خبر راه‌اندازی دو مرکز علمی کاربردی جدید در استان قم اظهار داشت: با موافقت کمیته تخصصی علمی کاربردی گسترش آموزش عالی، دو مرکز علمی کاربردی در استان قم تأسیس شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم افزود: «مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی» و «مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم» از سال تحصیلی جدید در مهرماه در حوزه‌های تخصصی مدیریت و خدمات اجتماعی و نیز فرهنگ و هنر با ارائه رشته‌های مورد نیاز استان قم و بازار کار به مهارت‌آموزی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته در بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز استان گفت: این دو مرکز با ارائه رشته‌ها و گرایش‌های تخصصی و متنوعی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

نادری یادآور شد: مرکز نیروی انتظامی در رشته‌های همچون کنترل ترافیک، حراست فیزیکی، تربیت‌بدنی، حقوق و غیره و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در رشته‌های تخصصی همچون عکاسی، فیلم‌سازی و سینما، امور فرهنگی، نقاشی و غیره دانشجو خواهند پذیرفت.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، 27 مرکز جدید در سطح کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه‌های چهارگانه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر راه‌اندازی شده است که از 4 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش در سال جدید تحصیلی مهرماه پذیرش دانشجو خواهند داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxxd1.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما