سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 91156
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر لزوم افزایش مشارکت مردمی با برگزاری جشنواره‌هایی همچون "شهر ما" گفت: سازمان از محتواهای تولیدشده این جشنواره در حوزه فضای سبز حمایت می‌کند.
حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز
حمایت از نقدهای کارشناسی در حوزه فضای سبز
به گزارش قم نيوز پیام جوادیان با اشاره به اهمیت و جایگاه اطلاع‌رسانی در جامعه در ایجاد مطالبه‌گری صحیح و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از اقدامات در حال انجام عامل مهمی در شناسایی ظرفیت‌های بالقوه شهر و  ایجاد توسعه پایدار است که نباید از آن غافل شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم حضور و مشارکت مردم را در پویایی شهر مورد توجه قرارداد و افزود: یکی از شاخص‌های جامعه پیشرفته و شهر توسعه‌یافته میزان مشارکت شهروندان و نشاط اجتماعی و درنتیجه امید به آینده در بین مردم است.

جوادیان به برگزاری جشنواره رسانه ای شهر ما اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره تخصصی در ارتقاء شیوع‌های اطلاع‌رسانی و درنتیجه ایجاد فرصت نقد و مطالبه‌گری کارشناسانه مردم نقش مؤثری دارد.

وی مطالبه گری مردم را تنها راه مدیریت دقیق و صحیح در سطح کلان عنوان کرد و گفت: آگاهی مردم از چالش‌های مدیریت شهری و مشکلات پیشرو در شرایط کنونی می‌تواند در ایجاد همدلی در بین مردم و مدیران و درنتیجه حل مشکلات کمک شایانی کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ایجاد بانک اطلاعاتی از نقدها و نگاه اهالی رسانه از مطالبات مردمی و مدیریت شهری را یکی از امتیازات برگزاری این جشنواره مطرح و بیان کرد: این اطلاعات در تصمیمات مدیران شهری بسیار تأثیرگذار بوده و نقش کلیدی در آینده ایفا می‌کند.

جوادیان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را آماده دریافت نقدها و دیدگاه‌های مردم و خانواده رسانه دانست و ابراز کرد: بعد از پایان جشنواره محتواهای تولیدشده در حوزه فضای سبز موردتوجه و نگاه دوباره کارشناسان سازمان قرارگرفته و حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb08b9.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما