پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 91273
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعاونی‌های برتر استان قم تجلیل شدند

قم نيوز : همزمان با فرارسیدن هفته تعاون با حضور بهرام سرمست استاندار قم، تعاونی‌های برتر استان تجلیل شدند.
تعاونی‌های برتر استان قم تجلیل شدند
تعاونی‌های برتر استان قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز همزمان با هفته تعاون با حضور بهرام سرمست، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از یازده تعاونی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم بهرام سرمست استاندار قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته تعاون اظهار داشت: در این مراسم تعاونی‌های برتر اعلام می‌شوند اما این کار به معنای نادیده گرفتن توانمندی‌های سایر تعاونی‌ها نبوده و امیدواریم با همفکری تمامی تعاونی‌ها گام‌های مهمی در پیشبرد اهداف استان برداریم.

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به نحوه انتخاب این تعاونی‌ها پرداخت و گفت: از هزار و 75 تعاونی 47 تعاونی از سامانه تعاونی‌های برتر امتیازات لازم را کسب کردند که از این تعداد یازده تعاونی به استان اعلام شد که دارای امتیاز بالاتری بودند.

در این مراسم از مدیران عامل شرکت‌های تعاون توسعه و عمران شهرستان قم، حمل‌ونقل تاکسی‌رانی، سهام عدالت، تعاونی نانو بتن امین قم، تعاونی سنگ طایقان، تعاونی گردشگری سبز معراج، مصرف فرهنگیان قم، تعاونی دهکده گلخانه‌ای کوثر قم، تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان صنایع پلاستیکی، مسکن کارگران خانه کارگر، تعاونی دهیاران سلفچگان و تعاونی آینده‌سازان تجلیل به عمل آمد و از آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf5b9.rhb8zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما