جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 91288
منبع : خبرگزاری تسنیم

هشدار فرمانده انتظامی قم: فریب تبلیغات ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را نخورید

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که این روزها حاشیه‌ها پیرامون اجرا یا عدم اجرا مراسم اربعین در شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: در این میان مجرمان سایبری به دنبال سوءاستفاده از شهروندان هستند.
هشدار فرمانده انتظامی قم: فریب تبلیغات ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را نخورید
هشدار فرمانده انتظامی قم: فریب تبلیغات ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را نخورید
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی‌شده برای ثبت‌نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

وی افزود: این لینک‌ها و درگاه‌های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آن‌ها طراحی‌شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه اعزام یا عدم اعزام زائر اربعین حسینی منوط به دستور سازمان حج و زیارت و سایر مبادی ذی‌ربط بوده، گفت: با توجه به بیماری کرونا این سازمان در این خصوص هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده است.

وی یادآور شد: هرگونه ثبت‌نام بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی بوده و تبلیغات انجام‌شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی برای ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی از سوی مجرمان سایبری است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه شهروندان بایستی مراقب فریب مجرمان و کلاهبرداران سایبری باشند، گفت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و هیچ‌وجهی برای ثبت‌نام یا پیش ثبت‌نام به شماره‌حساب‌های اعلامی از سوی این تبلیغات واریز نکنند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: تاکنون خبری از سازمان عتبات مبنی بر اعزام زائر منتشر نشده است و شهروندان می‌بایست منتظر اعلام از طرف سازمان باشند و در صورت اعزام به کاروان‌های زیارتی مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6inw.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما